וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והסגל הזוטר

עומר בכר

18.11.2007 / 13:40

הם חשדו כי בזיפי הזקן שלו חבוי יהלום דמים אפריקני, אבל עומר בכר ידע שעל מנת להגן עליו, הוא חייב לגהק את דרכו

תנשום תנשום, נושם נושם

6 דרגות לקווין בייקון, היא תיאוריה שפותחה בקולג'ים אמריקאים ומתבססת על הטענה שכל אדם בעולם יכול להיות קשור לקווין בייקון בשישה מהלכים. "The Air I Breath" מנסה להוכיח את הטענה בגירסת הדרמה הקולנועית שלה עם טיבול של קצת מתח, מאפיה ומד"ב.

צוות מכובד מאוד של שחקנים מעטר את הסרט וכולל, מלבד בייקון, את פורסט וויטיקר, ברדנן פרייזר, אנדי גרסייה, שרה מישל גלר וג'ולי דלפי. הטריילר מנסה לספר בשתי דקות ומחצה את סיפורם של כל המשתתפים ולנסות להעביר את החיבור ביניהם. אני לא הבנתי כלום אני מאשים בכך את נזקי החינוך שגרמה שביתת המורים.

בלית ברירה נכנסתי לעמוד הסרט באתר IMDB כדי להבין במה צפיתי. מדובר בארבעה סיפורים שמתקשרים האחד לשני ובמרכזם עומד וויטיקר, אשר הימר על סוס לא נכון והוא חייב כספים למאפיה. עם כל האהבה של הקהל לסרטי מאפיה – תראו איזה קופות עושה "אמריקן גאנגסטר", זה עדיין נשמע די משעמם.

ציון טריילר: דרוש עורך.
קהל יעד: צופי "נמלטים" ששביתת התסריטאים מאיימת עליהם.

שכחו אותי בניינטיז

אם יש מישהו שלא גורם לי טיפת לגעגוע, זהו ללא ספק מקולי קאלקין. ילד הפלא של שנות ה-90 וחברו הטוב של מייקל ג'קסון (שבדיעבד החיבור ביניהם נראה מטריד למדי), עדיין מנסה להתקמבק וכעת הוא מופיע בסרט חדש בשם "Sex and Breakfast", שמספר את סיפורם של שני זוגות אשר באים לטיפול סקס קבוצתי.

הרעיון החדשני נראה לי תמוה ומבלי לצאת שמרן יתר על המידה, אני שואל את עצמי מה קרה לערכים הישנים והטובים ולמסיבות סווינגרז פשוטות? מדוע כל דבר צריך להוציא לעיני כל, שלא לדבר על כך שכל ההתעסקות הזו בסקס מוחצן היא די ניינטיזית. מה שכן, זה מסביר את הנוכחות של המקולי. לזכותו של הסרט הוא ליהק אליו את החמה בנשים אליזה דושקו, שעד היום אני חווה לפעמים חלומות מתוקים עליה נצמדת אלי כמעודדת.

הטריילר מספר בסך הכל את הסיפור בצורה ברורה ואף מעט צפויה - בעיות זוגיות שמובילות לטיפול, הפגישה עם הזוג הנוסף והקונפליקט שנוצר בעקבות רגשות לזוג האחר. כתוביות שמבטיחות אהבה, קנאה, סודות ושקרים ומשתדלות להיות חמקמקות מדגישות את העובדה שבשורה חדשה לא תבוא מהסרט הזה, אבל אולי עם קצת מזל, נראה פיטמה.

ציון טריילר: לא מספיק סקסי.
קהל יעד: זוגות שמתחילים להשתעמם בחיי היומיום.

המכשפה מבלייר

יש לי סוד הוליוודי שמור שאני חייב לחלוק; לסלמה בלייר יש את הקו שיער הכי מוזר שנתקלתם בו. הוא חוצה את המצח שלה ואת הרכה בצורה מוזרה וזו הסיבה שתמיד התסרוקת שלה תשתדל להסתיר את מצחה. זה בחוזה שלה, אני חושב, ויש סבירות שזו גם הסיבה שמנעה ממנה להיות כוכבת גדולה יותר.

כל זה לא אומר שאינני חושב שמדובר בשחקנית יפהפייה ומוכשרת, שבוחרת תפקידים בצורה נכונה שהולמת את כישוריה. כך גם המקרה עם "Purple Violets", החדש שלה, בו היא מככבת לצד דברה מסינג ואדוארד ברנז (שגם כתב וביים). גם כאן מדובר בשני זוגות - שני חברים ושתי חברות מימי הקולג' - שהגורל מפגיש ביניהם שוב לאחר עשור והפגישה מציפה זיכרונות ומעלה מאווים סודיים שהודחקו בעקבות השגרה היומיומית. מערבולת הרגשות שנוצרת בעקבות המפגש גוררת עמה סיפור דרמטי מעניין למדי.

אולי הבעיה היחידה בטריילר לסרט שמוגדר כדרמה קומית הוא המחסור ברגעים קומיים. אין פה אפילו ניסיון בודד לשלב בדיחה בטריילר, אבל כנראה שלמרות הגדרות שרירותיות המטרה היא לא להצחיק אלא לרגש ורגש, לפי הטריילר לפחות, נראה שלא חסר שם.

ציון טריילר: עשוי טוב וגורר עניין למרות מחסור בשמות גדולים.
קהל יעד: זוגות שנפגשו במקרה לאחר פרידה של עשר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully