וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שכל יש דאגות

ליאת ברגמן

18.11.2007 / 22:20

לא ברור אם המתמודדים ב"בהפרעה" צוחקים על עצמם, התכנית או מערכת החינוך. ליאת ברגמן צפתה בביפ ולא צחקה בכלל

אם אי פעם נתקעתם מול הטלוויזיה, ותהיתם לעצמכם איך תראה הכלאה טלוויזיונית בין "אפקט הפחד" לבין "הכספת", אז התכנית החדשה "בהפרעה" ששודרה אתמול בערוץ ביפ לא יכולה לעזור לכם. האינטיליגנציה אתם מבינים, נפקדת.

הרעיון מאחורי השעשועון פשוט: ארבעה מתמודדים צריכים לענות על שאלות פשוטות למדי תוך שהם מתעללים בעצמם או שמתעללים בהם. כך למשל ניסו הארבעה לענות על השאלה איזה ראש ממשלה לשעבר הודה בניהול רומן תוך הרכבת גומיות משרדיות (מהסוג העבה) סביב הראש, בין הסנטר למצח. בזיכרון הקולקטיבי של המתמודדים, יצחק מרדכי וחיים רמון היו ראשי ממשלה. יכול להיות שזה העדר זרימת הדם למוח, ייתכן שמדובר בהעדרו המוחלט.

פניני רוזנבלום

הסבב הראשון של השאלות היה בנושאי סקס. מדוע? כנראה כי צופי ביפ לא מתהדרים בפינס של נאמני ערוץ הביוגרפיה. זו כנראה הסיבה שרוזנבלום פתח את חמש השניות הראשונות של התכנית ברפרנסים לזיונים, או כביש מהיר או שניהם ביחד. בעוד ב"מונית הכסף" רוזנבלום שומר על חן וקסם ובוזק פניני הומור וכריזמה במנות מדויקות, כאן הוא מבליח מדי פעם להופעות אורח. בשאר הזמן ניצבת במרכז המסך דמות מופרזת שלא עושה חסד עם היכולות שלו.

לצידו ניצבות שתי עוזרות שעשויות להיות בחיי היומיום מהנדסות גרעין בכור סובייטי, אך בפועל עושות רושם כאילו מותקן להן חוסם עורקים קבוע בגזע המוח. המתמודדים, שדמו בחלקם לפליטי מוסדות שיקומיים, נאלצו גם לחטוף כדורי פינג פונג לראש, ובסופו של דבר, שתי הפיינליסטיות, חוייבו לספוג טפטוף שעווה חמה על גבן כשהן נעדרות חולצה או כבוד עצמי. ב"אפקט הפחד" אולי כואב להם, אבל לפחות לא מציקים להם בשאלות.

למרות שמדובר בהימור בטוח (מנחה חתיך ומלא שארם, קונספט מצחיק, טוטאל של 3 אונות מתפקדות, איפה אפשר לפספס?), הביצוע עדיין לוקה בחסר. הוא נראה לא מקצועי בגמגומים תמוהים של רוזנבלום ובמתמודדים שלא ברור אם נועדו לצחוק על עצמם, על התכנית או על מערכת החינוך בישראל.

לצד "בהפרעה", העונה החדשה של ביפ מביאה למסך את העונה השלישית של "מהדורה מוגבלת", ו"חיות פשע", תכנית חדשה של יובל שגב (רנו פסקאל) בכיכובו של מאור כהן המצוין ושתי בובות ענק, שאם לשפוט על פי הפרק הראשון שלה, מצדיקה את השיבוץ שלה בערוץ הצחוק, כי בניגוד להפקות מקור אחרות בערוץ, היא באמת מצחיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully