וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: אנג'לינה ג'ולי סטריאוסקופית

19.11.2007 / 13:38

דו מימדי זה פאסה – "ביוולף", הסרט עתור טכנולוגיית האיי-מקס, סילק את סיינפלד בבושת פנים מהמקום הראשון של טבלת שוברי הקופות בארה"ב

כניסה חדשה אל המקום הראשון של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע האחרון. "ביוולף", העיבוד התלת מימדי של רוברט זמקיס לאפוס ההיסטורי, מציג לנו את אנג'לינה ג'ולי, אנתוני הופיקנס וריי ווינסטון, כולם באווירת איי-מקס חדשנית. הלוחם ביוולף יוצא להגן על הממלכה מפני המפלצות המרושעות, אבל מילא זה - אחר כך הוא נאלץ להתמודד גם עם הכבוד, התהילה והכוח שנפלו עליו משום מקום. אנג'לינה ג'ולי התלת מימדית הכניסה לקופות ההפקה 28.1 מיליון דולר בסוף השבוע הזה.

הכניסה המרשימה לטבלה השאירה מאחור את "בי-מובי", סרט האנימציה של ג'רי סיינפלד, שבקרוב תוכלו לראות אותו תוחב פתקים לכותל. הסרט המצויר על הדבורה שמזדעזעת לגלות שבני האדם אוכלים דבש, הרוויח 14.3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון בארצות הברית, ובסך הכל, 93.9 מיליון מאז שיצא לאקרנים.

אל המקום השלישי בסוף השבוע האחרון הגיע "אמריקן גנגסטר", הסרט שג'יי זי תופס ממנו לוהט עד כדי כך שכתב לו פסקול לא רשמי. הוא הכניס 13.2 מיליון דולר בשישי-שבת, שמצטרפים לכמעט 90 מיליון שצבר עד כה.

מיד אחריו, "פרד קלאוס", הסרט שמסמן לנו שכריסמס אוטוטו כבר כאן. פרד הוא האח הפושטק של סנטה קלאוס, שמעביר מיטב את זמנו בבטלה וישיבה בכלא. הוא הכניס 12 מיליון דולר בסוף השבוע. ובמקום החמישי, סרט חדש, בכיכוב הגאווה הלאומית נטלי פורטמן. "החנות הקסומה של מר מגוריום", סרט ילדים המשלב אנימציה על חנות צעצועים שנוהגת לקום לתחייה מדי פעם, הכניס 10 מיליון דולר לקופות בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully