וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שד הסרטן

אחי רז

20.11.2007 / 10:43

בשיר החדש של קיילי היא נשמעת לאחי רז עייפה מהחיים. היי, אפילו הקליפ לא הצליח להפיק מעצמו ניצוצות סבירים

הקליפ החדש של קיילי די מתעתע. לוקח חמש שניות להבין שכבר ראית אותו איפשהו, ועוד חמש בשביל להיזכר ב"או לה לה" של גולדפראפ, שיצא רק לפני שנתיים. שניהם צולמו על אותו סט, עם אותם נגנים מופקים בסטיילינג דומה, ובשניהם יש בנות ששרות כמו מרק בולן. הגירסה של קיילי קצת קרובה יותר למקור, ואני לא בטוח שמדובר במחמאה. לא בגלל שיש איזה בעיה עם טי-רקס, חלילה, אלא שעל קיילי הנוכחית לפחות השטיקים הגלאמיים האלה לא יושבים כל כך מדויק. מילא העובדה שהקליפ לא מצליח להפיק מעצמו ניצוצות סבירים, זה בעיקר השיר והמבצעת שנשמעים עייפים מהחיים.

ההחלטה לעשות קאמבק דווקא עם שיר כזה, שסוחב איתו כזה מטען ומגיע ממחוזות שקיילי אף פעם לא התקרבה אליהם ("בויז" עם רובי וויליאמס זה הדבר הכי קרוב שאני מעלה על הדעת), היא לכל הפחות משונה. דווקא שיתוף הפעולה עם הבחור מהסיזר סיסטרז לפני המחלה הניב שני שירים ממש מעולים, וקצת חבל שהחיבור הזה לא נחקר קצת יותר לעומק. בכל מקרה, מעניין יהיה לראות מה האישה הזאת זוממת בתקליט המלא, "X".

ז'יל וז'ים

אני אוהב את "Hate on Me" של ז'יל סקוט, אבל לא יכול להשתחרר מהתחושה שההפקה הבומבסטית והביט הכבד מדי קצת עושים לו עוול. למי שסבור כמוני, כדאי לחפש בסולסיק את הרמיקס של קוונטין האריס לסיפור הזה. הוא מעלה קצת את הקצב, מוסיף מעט רעננות צ'חצ'חית, ובסופו של דבר מערבל מזה כמעט המנון.

כדור בשר

אנחנו מדברים כאן על חנון שוודי חמוד בשם מגנוס לארסון (שזה השם הדיפולטי של כל השוודים), שמכנה את עצמו פט פוליטיקס. אולי על שם שיר של המאונטיין גואטס, ואולי לא. ווקאלית, תחשבו לו ריד בואכה ג'וליאן קזאבלאנקס; מלודית, השיר הזה נשמע קצת כמו דמו סמיך של קווין איירס. אלגנטי ביותר.

הר ברוקבק

בגירסתו המקורית, "Brown Piano" של Mountain of One הוא שיר שדורש הרבה מאוד כוח עמידה וסבילות מאזורי הפורקיופיין טרי. בגירסה של סטודיו (עוד פעם שוודים, אגב) יש לא פחות מלודרמה, אבל מהסוג הטוב - עם הרבה גיטרות בלאריות וגרוב דאבי. דוגמה יפה לאיך עם האטיטיוד הנכון אפשר להוציא מכל דבר קצת זהב.

הייתי בגן עדן

ביום שישי עוד שבוע וחצי, 29 בנובמבר, דני קריוויט ייתן סט בשרון 12. מי שאחראים לייבוא המדהים הזה הם תאגיד איסט אוף אידן, שמאכלסים מדי שבועיים ליין באותו מועדון. בשבוע שעבר יצא לי להיות שם לראשונה, והיה ממש תענוג. פשוט לא ייאמן שיש פה דברים כל כך מדויקים וכיפיים, ועוד בלוקיישן כזה נעים. מה שכן, לא לעניין להשאיר רחבות כאלה רבע מאוכלסות, אז אני מזמין את כולם להגיע. לא תתבאסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully