וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והרויאל ביץ'

עומר בכר

25.11.2007 / 13:15

הוא פגש אותה באילת, היא לבשה מכנסיים קצרים וחותלות. הם הלכו להאכיל דולפינים בשקיעה. ואז, עומר בכר כתב עליה ביקורת טריילרים

טוב מראה עיניים

בריאן דה פאלמה החליט לכפור בחוקי עולם הטריילרים השמרני בדרך כלל ולהגיש טריילר חדשני לסרטו " Redacted". אבל עם כל ההערכה לבמאי, פועלו והרצון לשבור מוסכמות, זה לא ממש עובד.

בטריילר בן הדקה וחצי רואים את הפרסים הרבים בהם זכה הסרט בפסטיבלים ברחבי העולם אך לא רואים כמעט כלל (למעט מספר שניות בודדות לקראת הסוף) תמונות מהסרט. ברקע, שומעים שיחות שונות, כולן סצינות מהסרט, שעליכם מוטל לדמיין אותן.

אבל התרגיל בדמיון המודרך לא ממש יעיל: רצית לתת לנו את הסיפור שלא סופר על המלחמה בעיראק? פשוט תראה לי: אם בצורה גרוטסקית בסגנון "להציל את טוראי ראיין" המצוין או אם מנקודת המבט של דרמה-אנושית כמו "אחים לנשק". לעניות דעתי, הטריילר הוא אמנם ניסוי מעניין אך כושל.

ציון טריילר: לא הצליח למכור לי את הסרט.

קהל יעד: חובבי דרמות מלחמתיות ואת דה פאלמה.

יומן

סרטי הפנטזיה לילדים מציגים לאחרונה מגמה מעניינת של אפלוליות מבורכת. "ממלכת טרבת'יה" הדרמטית ו"המבוך של פאן" ואפילו "מפלצת של בית" האנימטורי החלו לצאת מהתבנית הסכרינית עליה בנויים סרטים כאלו בדרך כלל.

גם הסרט החדש " The Spiderwick Chronicles", נראה כסרט שכזה. משפחה חד-הורית בראשות אם השנה מארי לואיז פרקר עוברת לטירה ישנה להתחיל חיים חדשים. בעליית הגג (כמו תמיד) מוצא הילד הצעיר ספר ישן ובו סודות, שחושפים בפניו עולם פלאי שמקיף את כולנו אך איננו מודעים אליו.

הסיפור לא נשמע חדשני במיוחד אך סיפורי פנטזיה תמיד מתקבלים אצלי בזרועות פתוחות ולמרות שם בעייתי משהו (תנחומי למפיצים בארץ), נראה כי ישנו פוטנציאל להפתעה חביבה ביותר.

ציון טריילר: שום דבר חדשני אך מצליח לרתק

קהל יעד: ילדים אוהבי פנטזיה.

פרא אדם

כבר מזמן לא צפיתי בטריילר שגרם לי לפרץ צחוק בלתי רצוני כמו הטריילר ל-" Strange Wilderness". כמו שכבר למדנו מסת' רוגן וג'אד אפטאו, כדי ליצור סרט מוצלח לא צריך תקציב רב: כתיבה טובה מפצה על הרוב.

כמובטח, מדובר בדבר הכי מצחיק שתיראו השבוע לרבות ועידת אנאפוליס: זהו סרט על צוות שמצלם סרטי טבע וכדי למנוע את ביטול תוכניתם הם מחליטים לצלם סרט שיתעד את ביגפוט.
קאסט השחקנים אנונימי ברובו (מלבד ג'ונה היל וג'ף גארלין) אך מצליח לייצר כל כך הרבה צפייה, שאגדיל ואומר שזהו עלול להיות סרט הקומדיה של השנה הבאה.

ציון טריילר: מ-צ-ח-י-ק

קהל יעד: צופי Wilboyz של סטיב O שמתגעגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully