וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט חדש לפוקס ואוחובסקי

26.11.2007 / 0:12

מבית היוצר של "הבועה", יגיע אלינו "גד" – הפקה גרמנית לסרט הבא של זוג הקולנוענים, המבוסס על סיפור אמיתי של צעיר יהודי הומו בזמן מלחמת העולם השנייה

חברת הסרטים הגרמנית השווה "אקס פילם" ("ראן לולה ראן", "להתראות לנין") תפיק את סרטם הבא של איתן פוקס וגל אוחובסקי. הסרט, שניתן לו השם הזמני "גד", מבוסס על האוטוביוגרפיה של גד בק, צעיר יהודי הומו, שחי בברלין בזמן מלחמת העולם השנייה. הצילומים יתקיימו, כפי הנראה, בגרמניה בסוף 2008, עם קאסט שיוקבץ מגרמניה, ארצות הברית וישראל.

גד בק, שנולד בברלין לאב יהודי ואם נוצרייה שהתגיירה, הצטרף לקבוצות "החלוץ" היהודיות שפעלו בעיר בזמן המלחמה. אוחובסקי ופוקס היו בברלין בתחילת החודש, ונפגשו עם בק, היום בן 85. לדברי אוחובסקי, המעבד את הסיפור לתסריט: "בסרט "ללכת על המים" נגענו בשואה מזווית הראייה העכשווית. אבל כשסיימנו את הסרט הרגשנו שלא מיצינו את העניין שלנו בתקופה ההיא, וידענו שבהזדמנות נרצה להעמיק ולגעת במלחמת העולם עצמה. כש'אקס פילם' פנו אלינו עם ספרו של בק, היה לנו ברור שלא נוכל לסרב להצעה הזאת. דמותו הצבעונית והאופטימית של בק הצעיר, שחי בברלין בזמן המלחמה כאילו הייתה זו תל אביב של היום תוך שהוא מצליח לאהוב ולשרוד, כבשה אותנו מיד. אנחנו מקווים שזה יהיה סרט שואה שונה לגמרי מהסרטים שנעשו עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully