וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: אגדה אורבנית

26.11.2007 / 16:43

מה קורה כשהנסיכה הקסומה של דיסני נוחתת בניו יורק של ימינו? 50 מיליון דולר בשבוע אחד

כניסה חדשה היישר אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית: "מכושפת" הרוויח 50 מיליון דולר בשבוע הראשון להקרנתו. אז נכון, מדובר בשבוע של חג ההודיה, שזה אומר פחות או יותר שני סופי שבוע ברצף, אבל עדיין מדובר בכמעט פי שניים מהמתחרים. "מכושפת", שעלה גם אצלנו השבוע, הוא סרט על מה שקורה כשאגדה של וולט דיסני מתערבבת עם החיים האמיתיים של ניו יורק.

גם במקום השני נמצא סרט חדש, "This Christmas", שהכניס לקופות 27.1 מיליון דולר בשבוע הראשון להקרנתו. סרטו של פרסטון א. וויטמור השני הוא דרמה קומית על משפחת וויטפילד, שמבלה את כריסמס ביחד, לראשונה מזה ארבע שנים.

"ביוולף", הסרט בו תוכלו לחזות בגרסת האנימציה הערומה-כמעט-לחלוטין של אנג'לינה ג'ולי, ירד מהמקום הראשון אל השלישי. סרטו של רוברט זמקיס, הכניס 16.2 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ובסך הכל, 56.4 מיליון דולר מאז יצא למסכים.

ובסימן כניסות חדשות לטבלה, גם אל המקום הרביעי הגיע סרט שעלה בסוף השבוע. "היטמן", שיצא גם אצלנו ביום חמישי, מבוסס על משחק המחשב המצליח באותו השם (ואולי גם מהמיקסטייפים הלוהטים?). סוכן 47 נולד כדי להיות הרוצח השכיר המושלם, תודות להנדסה גנטית וחינוך מהטובים ביותר בתחום. אבל, כמובן, שמשימת חיסול תמימה לכאורה מתגלה כמלכודת, והוא נאלץ לנוס על נפשו, כשהצבא הרוסי והאינטרפול בעקבותיו. סרטו של קסאביר גנס בכיכובו של טימותי אוליפנט הכניס 21 מיליון דולר השבוע.

ובמקום החמישי, בי-מובי, סרט האנימציה של ג'רי סיינפלד, שלמי שבמקרה הצליח לפספס, ייתכן שהוא מטמין פתק בכותל ברגעים אלו ממש. הסרט הכניס 12 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ובסך הכל הרוויח 112 מיליון דולר מאז שיצא לאקרנים לפני ארבעה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully