וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפים, התאחדו

27.11.2007 / 13:27

בלילה הכי ארוך בשנה אפשר לחגוג את החיבור לאמא אדמה, בפסטיבל חורף שכולו מייצגים אקולוגים, אוכל צמחוני אורגני ומוזיקה בעתיקות העיר הנבטית

בגן הלאומי "ממשית", אי שם בין עתיקות העיר הנבטית, ייערך פסטיבל "Global Unity". הפסטיבל, מבית היוצר של קבוצת "Walk About Love", יתחיל ב-12 בצהריים, ב-21 בדצמבר, שזה, למי שלא הקשיב בשיעורים, הלילה הכי ארוך בשנה. במסגרת האחדות הגלובלית הזו, עד צאת השבת יתקיימו מגוון של הופעות, מיצגים אקולוגיים ואלטרנטיביים, מדורה מרכזית עם מעגל מתופפים, מתחם הוליסטי, פעילויות לילדים, ובקיצור, כל מה שמחבר אותך לטבע כמו שצריך.

המארגנים, "Walk About Love", מסבירים שגם הפסטיבל הזה הוא חלק מהחזון שלהם, שאמור להגיע לשיאו באביב 2009, במסע משותף של אנשים מכל רחבי העולם, לאורך 1000 הקילומטרים של שביל ישראל, במשך שלושה חודשים רצופי פסטיבלים. ואם זה נשמע לכם מבטיח, תדעו שכל מי שרוצה להשתתף באיזה אופן בפסטיבל, להציג, למכור, לתרום, מוזמן לצור קשר, בכתובת walkaboutlove@gmail.com, או פשוט להגיע.

זה כדאי, אם להאמין למה שכותבים המארגנים: "אנו מתאחדים לפסטיבל האחרון לשנת 2007, בו נחגוג את חג האור בלילה הכי ארוך בשנה. זה הזמן ללבוש את בגדי הפסטיבל החמים, להעמיס את הזולות עם כל הפינוקים ולהוציא את כלי-הנגינה לטיול במדבר שיחזיר אותנו אלף שנה אחורה לזמן הנבטי בעיר הקדומה ממשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully