וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והמספר הנייד

עומר בכר

2.12.2007 / 10:04

הוא מצא אותו בזול, הוא היה מלא בחול, הוא ניקה אותו בספירט כל שעתיים. למרות זאת, המספר של עומר בכר ברח. הוא כתב על זה ביקורת טריילרים

שדה מוקשים

שביתת התסריטאים בהוליווד נמשכת ומתחילה לאיים עלי באופן ישיר, כשדיבורים על דחיית העונה החדשה (המקוצרת ממילא) של "אבודים| מרחפים באוויר. למרות הזדהותי עם הפרולטרים – אם ייקחו ממני את אוונג'לין לילי, אחת הסיבות היחידות להיאחז בחיים, האידיאולוגיה שלי תבצע פניית פרסה חדה.

הנחמה היחידה, בינתיים, היא הפרויקט השני של JJ אברמס, שאינו מושפע מהשביתה - “Cloverfield". השבוע יצא הטריילר המלא. תקציר הפרק הקודם הוא הטיזר שקיבלנו לפני מספר חודשים לסרט נטול שם, ובו נראה חורבן ניו-יורק. הטריילר הנוכחי מנדב מעט יותר פרטים בנוגע לעלילה: מדובר במשהו חי שתוקף את העיר.

הסרט מצולם כמו "פרוייקט המכשפה מבלייר" בזמנו, במצלמת כתף של אחד הגיבורים, המתאר את האירוע. למרות הפיצוצים המרשימים והאפקטים הרבים, הטריילר הנוכחי מצליח לאכזב כמעט באותה מידה שהראשון הלהיב. העלילה נראית די עמומה וכל הסרט מזכיר יותר משחק מחשב מאשר סרט עלילתי.

יש לסרט פוטנציאל רב להיות הדבר הגדול של השנה באותה מידה שהוא עשוי להיות הפלופ (לא מבחינה כלכלית). נקווה שהתוצאה הסופית תהיה קרובה יותר ל"יום השלישי" ולא ל"יום שאחרי מחר".

ציון טריילר: מאכזב אבל עדיין מסקרן.

קהל יעד: צופי אבודים.

הנרגנים

אם למדנו דבר אחד ממפלגת הגמלאים, זה שלמרות מה שחשבנו בעבר, זקנים לא טובים לשום דבר. הדבר האחרון הטוב שהם עשו היה "קוקון" וגם את זה היו חייבים להרוס עם סרט ההמשך. כיוון שרובנו נגיע לשם יום אחד וחלקנו מתנהגים ככאלה מאז היוולדם, יש בנו סימפטיה רבה לקשישים והיינו רוצים לראות אותם מצליחים יותר.

הטריילר לסרט "Man In the Chair", מזכיר לנו שאולי עוד יש עוד סיכוי לגאולה. העלילה עוקבת אחר סטודנט צעיר לקולנוע שצריך לצלם סרט גמר ולשם כך הוא חובר לישיש רגזן שעבד בזמנו בתעשיית הסרטים וכעת מחשב את קיצו לאחור בבית אבות מעופש. יחד עם חבריו צורכי המגה-גלופלקס הוא עוזר לסטודנט במשימתו ובדרך מחלק לו עצות לחיים.

הגירסה המקוצרת לטריילר (בניגוד לטריילר הקולנועי) ערוכה בצורה מעט יותר קצבית – עניין שעובד לטובתה, אך עם זאת היא משמיטה את הביקורות המהללות והפרסים הרבים שהסרט זכה בהם. כסרט שזקוק לכל טיפת יחסי ציבור זהו ויתור משונה. למרות כל זאת נראה שמדובר בדרמה נחמדה ודלת תקציב עם מוסר השכל מחמם לב.

ציון טריילר: הגידו כן לזקן.

קהל יעד: דיירי משען.

ופל בלגי

בכדורגל אמנם הם די גרועים, אבל בכל הנוגע לבידור הבריטים יודעים לעשות את העבודה. אם במוזיקה התחרות הוכרעה עוד בטרם החלה, בקולנוע תמיד הייתה ידם של הבריטים על התחתונה בהשוואה לחבר'ה מהצד השני של האגם. למרות הנחיתות הברורה בתחום עדיין יש יתרון לקולנוע הבריטי בכך שהוא לרוב פחות מלוקק ומתחסד מעמיתו האמריקאי.

הנה מגיע סרט אקשן-קומי בריטי חדש שעוסק במאפיה וגנגסטרים – "In Bruges" (בברוז') שמו. קולין פארל הוא גנגסטר שרוצח כומר ואמור להיעלם מהשטח עד לקבלת הוראות נוספות מהבוס כשמקום המסתור הוא העיר הבלגית השלווה בדרך כלל, ברוז'.

בלית ברירה הם מנסים לבחון את העיר בעין תיירותית ומגלים שמתחת לפני השטח יש פעילות ענפה למדי. הטריילר ניחן בקצב טוב והומור משעשע, אם כי לא הורס מצחוק, והכתוביות בפונט משעשע מצליחות גם להעלות חיוך. וחיוך לפעמים זה כל מה שצריך.

ציון טריילר: חמוד ובמבטא בריטי.

קהל יעד: חובבי קולנוע בריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully