וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשאוהבים

הילית וולברג

3.12.2007 / 12:18

כמו הזוגיות הכושלת של הילית וולברג, גם ניידות המספרים היא מערכת יחסים שלא מחזיקה מעמד, גם כשהיא משדרגת

הוא אוהב אותה, באמת. זה לא סתם קשר מזדמן, הם ביחד מאז הצבא ונדמה שבקרוב אמא שלה תצליח לשכנע אותו להתחייב לה ל-36 חודשים ללא דמי מנוי. אבל למרות שבסך הכל אין תלונות, בסופו של דבר כבר חודשים שהזוגיות הזאת מקרטעת. הוא מבלה המון בעבודה וחוזר בשעות מוזרות; היא מצדה מבזבזת את הכסף שלו על הטבות בחנויות בגדים, או הופעות בגני התערוכה. היא מבינה שלפעמים הוא גם צריך לעבוד מהבית, וסולחת לו כשהוא מדבר בטלפון שעות במקום לדבר איתה. אבל כשהוא מנתק, גם היא מתנתקת ומסובבת אליו את הגב. כל החברים שלהם יודעים שזה לא הקשר הכי טוב ובריא, אבל יעידו שהם כבר כל כך רגילים אחד לשני, שבכל זאת יש שם משהו קטן וטוב.

נכון שהוא הכיר את סלקום בצבא ומאז היא היחידה שהיתה לו, אבל כבר חודשים שהוא חושב על לבקש ממנה לצאת עם אחרות. זה לא הולך להיות משהו קבוע, ובטח שלא מתוך אהבה, אבל לפני שהוא מתחייב אל האחת והיחידה הוא רצה לעשות סיבוב קטן לבדוק את השטח, לראות מה הוא מפסיד. כשהוא סיפר לה, היא קצת בכתה אבל החברות שלה יודעות שלא באמת הזיז לה. בזמן שהוא הרגיש קצת לא נעים, היא כבר עברה על כל החברים שלו, ולאף אחד מהם לא הייתה בושה כי זה השתלם להם. הוא מצדו היה חייב שינוי.

אז הוא שינה ספרה ועבר לאורנג'. לרגל המאורע הוא שלח SMS אחרון מהטלפון של החברה הקודמת: "שיניתי ל-054, אל תשאירו הודעות אצל הישן", ומאותו הרגע הוא היה אדם חדש. זאת אומרת אותו אדם רק שהחיוך שב לפניו. אורנג' פינקה אותו בזמן אוויר חינם, בהחזרים חודשיים, בדמי מנוי נמוכים ובתעריפים מוזלים. ממש לא היה אכפת לו לשלם על כל זה כי היה לו כיף. היו לו כמה שבועות נפלאים איתה אבל יום אחד, כשהוא התגעגע לקודמת, היא איימה עליו שהוא לא יכול ללכת ושהוא מחויב אליה לפחות לעוד 30 חודשים. הוא ממש לא אהב את התחושה שהוא כבול, וברח משם כל עוד הוא יכול. זה עלה לו ביוקר אבל לפעמים הכסף לא חשוב כמו השקט הנפשי.

את ה-SMS הבא הוא כבר שלח מהפלאפון של פלאפון. "שלום, אני 050 החל מהיום, אז בשום פנים אל תשאירו הודעות בישן", ומאותו הרגע הוא שוב הפך לבן אדם חדש. זאת אומרת אותו בן אדם רק שהצבע חזר לו לפנים. פלאפון הייתה אליו טובה במיוחד. היא אהבה את המשפחה שלו, והם אהבו אותה. היא לקחה את האחים הקטנים שלו להופעות והצגות ואותו פינקה בכמה משחקי כדורגל, על חשבונו. לרגע היה נדמה לו שאיתה, הכל יכול לקרות. אבל בשלב מסוים הוא הרגיש שהיא קצת נואשת, ושהיא תעשה הכל בשביל שהוא יישאר, כי היא כבר נפגעה בעבר ולקחה את זה די קשה. אז הוא רצה לעזוב והיא התחננה שיישאר רק ל- 24 חודשים. הוא נשאר. אבל רק בגלל שהיה משחק בין ברצלונה למנצ'סטר והיא הבטיחה לקחת אותו. בלילה הוא מתגעגע ליציבות של סלקום ולנוחות שהייתה לו עם אורנג', אבל פלאפון בכל זאת עושה לו טוב. עכשיו הוא גם מרושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully