וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולוסיאום: הפעם בגרסת גאידמק

3.12.2007 / 13:06

מתגעגעים לאייטיז? חבל, כי הרימייק של המועדון, שנבנה בהשקעה של יותר מ-10 מיליון שקלים, יהיה לאונצ'-בר שייפתח את דלתותיו רק לחברים שבכיסם מצוייה הפרוטה

הקולוסיאום - אחד המועדונים המובילים של תל-אביב בשנות השמונים - שהצליח עד כדי כך, שכמעט הצליח להציל את ככר אתרים הגוועת (אבל בסוף לא), ייפתח מחדש בעוד כחודשיים, הפעם בגרסת האצולה. איש העסקים וחיי הלילה חיים פנחס לקח על עצמו את שיפוץ המועדון, סוג של מיתולוגיה מקומית (בעיקר אם לוקחים בחשבון שחלק האפטרים הראשונים של שירזי ושחם נערכו שם, לפני שעלו לאומן בירושלים), והפיכתו ללאונג'-בר סגור, לחברים עשירים בלבד.

אז בגלל שרובנו המכריע לא באמת נזכה להריח את הבושם של הברמניות, הנה קצת פרטים כדי שתוכלו להגיד שגם אתם הייתם שם: אחרי שעבר שיפוץ בהשקעה של יותר מ-10 מיליון שקלים, למבנה נוספה עוד קומה פנימית, והוא יאכלס ארבעה מתחמי בר. לצדם יהיו מתחמי ישיבה, וכולם ישקיפו בפלטפורמות שונות אל החללים הפנימיים. הקומה השנייה תפנק את החברים אל מתחם פרטי, פינת עסקים ובר גדול. חוץ מזה, יהיו שם גם מטבח שף, עמדת די ג'יי ובמת הופעות. ועוד פינוקים לעשירים: מעלית תוביל את האורחים מחלל המועדון אל מגרש החניה הפנימי.

ולמה לעולם לא נדע איזה מוזיקה יישמעו בפנים? כי הכניסה למועדון תוגבל לחברים בלבד. מחיר החברות לשנה במועדון טרם נקבע, אבל מקורות פנימיים מציינים כי הוא יהיה סביר (אבל לא מגלים לאיזה מעמד סוציו אקונומי הם מתכוונים בהגדרה סביר). המטרה, לדבריהם, היא לחבר קבוצות שונות של אנשי עסקים, אנשי תרבות ומובילי דעת קהל למפגשים באווירה איכותית ותרבותית. אגב, למי שלא מבלה ביד חרוצים, חיים פנחס הוא האיש שהביא לתל-אביב את "הדום" לפני 8 שנים, ואחריו את "הווקס" ו"המרפאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully