וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: איזה שעמום

3.12.2007 / 15:15

ממש כמו בשבוע שעבר, את שלושת המקומות הראשונים בטבלה שוברי הקופות של ארצות הברית תפסו "מכושפת", "חג המולד" ו"בייוולף"

בלי סרטים שווים שיצאו השבוע, טבלת שוברי הקופות בארצות הברית נשארה כמעט זהה לזו של השבוע שעבר. במקום הראשון, עדיין, "מכושפת" של דיסני, שהוסיף עוד 17 מיליון דולר לרווחיו בסוף השבוע האחרון. הסרט, על נסיכה מהאגדות שכוחות הרשע שולחים אותה אל ניו יורק של ימינו, הספיק להכניס 70.6 מיליון דולר מאז שיצא לפני פחות משבועיים.

גם "חג המולד" שמר על המקום השני שלו. משפחת ויטפילד, שחוגגת את חג המולד יחד אחרי 4 שנים בנפרד, הכניסה לקופות ההפקה עוד 8.4 מיליון דולר, ובסך הכל 36.9 מיליון עד עכשיו. וגם במקום השלישי, כאמור, אין שום הפתעות. "בייוולף", שמביא לנו את גרסת האנימציה העירומה של אנג'לינה ג'ולי, הכניס עוד 7.9 מיליון דולר, שזה אומר 68.6 מיליון דולר מאז שיצא.

רק המקום הרביעי מתהדר בכניסה חדשה. "Awake" הוא דרמת מתח בכיכובה של ג'סיקה אלבה, שצריכה להתמודד עם בעלה, שמוצא את עצמו ער אבל משותק לחלוטין במהלך ניתוח לב. הסרט הכניס 6 מיליון דולר בשבוע הראשון להקרנתו בארצות הברית.

ובמקום החמישי – ירידה של מקום אחד ל"היטמן", המבוסס על משחק מחשב, בו הסוכן 47 נאלץ לברוח מהאינטרפול והצבא הרוסי בכל רחבי אירופה. הסרט הכניס 5.8 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ובסך הכל 30.2 מיליון דולר עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully