וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה מתחיילת

4.12.2007 / 18:52

הזמרת הורשתה להופיע בשירותרום אחרי שהתחייבה להופיע בפני חיילים ובתמורה לקבל מחילה מצה"ל על ההשתמטות. כפי שידווח הערב בגיא פינס, שאר הזמרים שלא שירתו לא יסלסלו בשירותרום

לכבוד השירותרום שמתקיים מחר, נאלצו בצה"ל להפעיל שוב את מערך סינון המשתמטים שלהם. כי הרי ידוע שרק אמנים שעשו צבא יכולים להופיע במסגרת שמגייסת כספים לצבא. ובכל זאת, ראו זה פלא – בין השעות 12:00 ל-13:00 מחר יוכלו המאזינים ליהנות מקולה של מאיה בוסקילה, זמרת שהעדיפה להצהיר שהיא דתייה מלבזבז שנה ותשע בקריה.

אז מה קרה שם? כפי שידווח הערב ב"ערב טוב עם גיא פינס" בערוץ 3 ב-HOT, צה"ל ומנהליה של בוסקילה נמצאים במשא ומתן כדי להגיע להסדר, שבמסגרתו בוסקילה תתנדב להופיע לחיילים. בתמורה, הצבא ימחל על עוונות ההשתמטות שלה, והיא תוכנס אחר כבוד לרשימת האמנים המאושרים לשימוש בצה"ל.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "על פי מדיניות צה"ל, בפני חילייו יופיעו אומנים ששירתו בצה"ל. לא נוכל להוסיף מעבר לכך, מסיבות ברורות של צנעת הפרט".

עופר מנחם מהד ארצי מסר בתגובה: "מאיה תרמה ותמשיך לתרום כל שביכולתה לצבא, ורואה בזה זכות גדולה. אנחנו שמחים שגל"צ פנו אלינו לארח את מאיה לשירותרום, ולמרות אילוצי לו"ז עמוס של הפסטיגל, היא התפנתה לקחת חלק בשירותרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully