וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוסים לתיאטרון באר שבע

עידו סולומון

6.12.2007 / 14:01

העובדים יועברו מחוזה אישי לקיבוצי. ועובדים ותיקים יקבלו מענק שנתי בשווי 1,500 שקל

איגוד האמנים של הסתדרות העובדים והסתדרות מרחב הנגב חתמו היום על הסכם עם הנהלת תאטרון באר שבע. על פיו, העובדים יועברו מחוזה אישי לחוזה קיבוצי. לדברי ההסתדרות, ההסכם החדש מעגן את זכויות העובדים ומשפר את תנאי העסקתם ושכרם. תוקף ההסכם הוא לארבע שנים והוא יכלול את כלל עובדי התיאטרון לרבות, עובדי הבמה, תאורנים, חשמלאים ועוד.

בהסכם נקבע כי העובדים יזכו לתוספת מקצועית בשיעור 24% שתתפרס למשך 5 שנים. בשנה הראשונה של ההסכם יתרמו העובדים 5% משכרם לחיזוק מצבו הכלכלי של התאטרון. כן נקבע שיעור פרמיות לעובדי הצוות הטכני, למנהלי ההצגות ותשלום גמול על שעות נוספות למלבישות ולפאניות. סוכם כי עובדים ותיקים, שמועסקים מעל ל-25 שנה, יקבלו מענק כספי מיוחד בכל שנה בשווי 1,500 שקל.

כחלק מההסכם עוגנו התנאים הסוציאליים של העובדים. לרבות, חופשה שנתית, דמי הבראה, חופשת מחלה וצבירת ימי מחלה מעבר לקבוע בחוקי העבודה, פנסיה מקיפה או ביטוח מנהלים וקרן השתלמות. בנוסף, העובדים יזכו להחזרי הוצאות כפי שמתפרסם בנציבות שירות המדינה וקצבת ביגוד בתעריף של 1,716 שקל לשנה, מה שלא היה קיים עד כה.

יו"ר איגוד האומנים בהסתדרות, דוד גלנוס אמר: "ההסכם שנחתם היום מביא לידי ביטוי את הרצון המשותף של העובדים וההנהלה שכל תכליתו היא הצלחתו ושגשוגו של התיאטרון בבאר שבע. אנו מקווים שנגיע לידי פתרונות דומים גם במוסדות תרבות נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully