וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים 30 לפלונטר

מיה יסעור

9.12.2007 / 12:59

אלבום הבכורה של רמי פורטיס חוגג שלושים בשני ערבי מחווה בבארבי תל אביב, עם ביצועים חדשים של מיטב האמנים המקומיים וחברים מההרכב המקורי

רמי פורטיס חוגג יום הולדת 30 לאלבום הבכורה שלו, "פלונטר". לכבוד המאורע יתקיימו בבארבי תל אביב שני ערבי מחווה, ב-8 וב-9 בינואר, ימי שלישי ורביעי. אל פורטיס יצטרפו מיטב האמנים המקומיים, כדי לבצע את הלהיטים הישנים בביצועים חדשים, ביניהם שלומי ברכה, קוואמי דה לה פוקס (כזכור, פורטיס הוציא אלבום משותף עם שלומי ברכה והתארח בשני אלבומיו של קוואמי), ברי סחרוף (שעבד איתו איזה פעם-פעמיים), שלומי שבן (שגם ניגן פסנתר בסיבוב הקודם של פורטיסחרוף וגם יצא עמו במופע משותף בפסטיבל הספנתר), כנסיית השכל, משינה, נקמת הטרקטור (ששמם נגזר משיר גנוז של פורטיס) ואורי מור.

מההפקה פנו גם אל חבריו של פורטיס משכבר הימים, שהיו השותפים המקוריים להרכב שהיה אחראי על פלונטר. בנוסף, ב-NMC מתכננים הוצאה מחודשת של האלבום לקראת המופע.

פורטיס הוציא את "פלונטר" ב-1978, יחד עם חבריו להרכב מים חמים ונגנים נוספים. האלבום אולי לא ממש נמכר בראשית דרכו, וגם גרם לפורטיס לדכאון קל, אבל נחשב בעיני רבים לאלבום הרוק האלטרנטיבי הראשון. הוא סיפק לנו שלל להיטים שמתנגנים עד היום, "רד מעל מסך הטלוויזיה שלי", "המוות אינו מחוסר עבודה", שמש לך מצפים" ו"אינקובטור". בין המשתתפים באלבום, חיים רומנו, פטר ורטהימר וקורין אלאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully