וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והשייט הנעלם

עומר בכר

9.12.2007 / 14:21

הוא נהג לקפוץ מתוך עוגות במסיבות של מלחים שיכורים, אולם קפיצה אחת הביאה אותו לאבדון. עומר בכר מבקר טריילרים

בנק הזה רע

למרות שאיני מתבייש להודות על אהבתי ל"בנות גילמור" ו"סקס והעיר הגדולה" (בקרוב הסרט), ואפילו חטאתי באהבה לכמה צ'יק פליקס - אהבה שהיתה עלולה לעלות לי בחיי במספר מדינות בעולם - כל סרט שעושה דיאן קיטון בשנים האחרונות גורמות לי לרצות לשלם דמי חבר ל-No Maam.

מהשחקנית הנהדרת שהיתה בתחילת דרכה (ע"ע "הסנדק" וסרטי וודי אלן המוקדמים), זו שגרמה אפילו לגבר שבגברים מייקל קיטון לבחור את שם הבמה שלו על שמה, היא הפכה לשחקנית מאוסה שדורשת - סליחה על פרץ האלימות - שתי סטירות ובעיטה. וממש כאילו כדי לעצבן אותי, היא משתתפת בסרט חדש שעונה לשם "Mad Money", ובו היא משחקת אישה מהמעמד הבינוני-גבוה אשר בעלה (טד דנסון המתקמבק) מאבד את נכסיו והיא נאלצת ללכת לעבוד בעבודת קשת יום – בנק.

לאחר שהבינה שהלכלוך מתחת לציפורניים לא בשבילה, היא מחליטה לסחור בסמים קלים – סליחה, התבלבלתי - לגייס את הקולגות שלה קווין לאטיפה וקייטי הולמס (רק ג'וליה רוברטס חסרה כדי להשלים את הסרייה של השחקניות המעצבנות בעולם) ולתכנן את הפשע המושלם. כמובן שהכל מסתבך וברקע ישנם כמה סיפורי אהבה שמתעתעים בגיבורות.

הטריילר משתמש בקריין כדי לסבר באוזן את העלילה ההו כה סבוכה של הסרט ולא שוכח לציין שהסרט הוא מהיוצרים של "תלמה ולואיז". ובכן האזכור המעליב הזה גורם לתלמה ולואיז במותן, כמו בחייהן, להתהפך. קומדיית פשע רומנטית פמיניסטית? תיק הפנדי המזויף שלי אמין יותר.

ציון טריילר: איום ונורא
קהל יעד: בחורות פמיניסטיות כזה

שימחה וששון

השבוע עלה לאתר של אפל, הטריילר האמריקאי של "ביקור התזמורת". למרות שבטח כבר ראיתם את הסרט, כמה מילים על הטריילר (וריספקט לששון גבאי על זכייתו). הטריילר האמריקאי נראה כמו שטריילר לסרט זר צריך להיראות - הדיאלוגים היחידים שמוצגים הם באנגלית, עובדה שמקלה על הצלחתו הבינלאומית של הסרט, אך גם הסיבה לאי השתתפותו בטקס האוסקר הקרוב. ליתר ביטחון הוספו לטריילר כתוביות, כדי שהאמריקאים לא יתקשו חלילה להבין את שפתם המדוברת במבטא משונה, ששייך בדרך כלל לטרוריסטים.

הפרסים שבהם זכה הסרט מקודמים מאוד בעזרת כתוביות בולטות כבר בתחילת הסרט, אולם פרס שחקן השנה התפספס להם. המלצות וביקורות חיוביות מופיעות אף הן, והקונפליקט הישראלי–ערבי מעולם לא נראה טוב יותר. נותר רק להחזיק אצבעות להצלחת הסרט ביבשת החדשה, שתביא כבוד לקולנוע הישראלי.

ציון טריילר: סימפוניה
קהל יעד: אמריקאים

איי קרמבה

אלוקים יצילנו מבחירת הסרטים של ג'סיקה אלבה. מעמדה הנוכחי אמור לאפשר לה לשלול תפקידים מסוימים, אולם משום מה היא לא עושה זאת. לכן לא ברור לי מדוע אני צריך לצפות בטריילר לסרט אימה חדש בשם "The Eye", רימייק לסרט הונג קונגי מ-2002, שמספר על בחורה עיוורת, העוברת ניתוח להשתלת עיניים ומגלה שעיניה החדשות גורמות לה לראות חזיונות על טבעיים. בעודי מתמצת את העלילה אני מרגיש את תאי המוח שלי נמחקים. הטריילר בנוי כמו טריילר אימתי שגרתי, עם מוזיקה מפחידה עם הרבה אפקטים של סאונד ואקספוזיציה מהירה שהופכת באמצע למרדף.

הטריילר מזכיר לי את הפרוייקט "דיאלוג בחשיכה", שאמור לדמות לאנשים מהשורה כיצד מרגיש אדם עיוור. גם הטריילר מוצג ברובו מנקודת מבטה של אלבה. הרבה חושך, שהופך לאט לאט לצורות מעורפלות עד ששבה הראיה לחלוטין לקראת תחילת המרדף. אפקט נחמד שלא מצליח לסמא מאתנו את המחסור בתסריט ראוי או במשחק רע.

ציון טריילר: עדיף לעצום עיניים
קהל יעד: חובבי רימייקים לסרטי אימה הונג קונגים מ-2002

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully