וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט דיימון ציוני

10.12.2007 / 11:59

גם זאת נחשבת הצלחה של הקולנוע הישראלי בעולם? ברחובות תל אביב משוטטים מלהקים של סרט הוליוודי חדש. בין המועמדים לשחק לצדו של דיימון: מכרם חורי ואורי בנאי

כבר מזמן לא רק טרוריסטים וגופות – מעכשיו השחקנים הישראלים יודעים להיות גם עיראקים. ככה לפחות חושבים המפיקים ההוליוודים, שנחתו אצלנו לסשן אודישנים, לקראת סרטו החדש של מאט דיימון.

בימים האחרונים נערכו אודישנים בתל אביב, בחיפוש אחר מספר דמויות שיככבו לצד דיימון בסרטו החדש, "The Green Zone", שעומד להצטלם במרוקו. לוואלה! נודע כי בין המועמדים לאודישנים היו גם מכרם חורי (שעשה את האודישנים בלונדון), ואורי בנאי. גם אשרף ברהום ("הכלה הסורית", גן עדן עכשיו" וגם "הממלכה" ההוליוודי) עבר מול עיני המלהקים.

במרכז הסרט נמצא דיימון, העומד בראש צוות שנשלח לעיראק כדי לחפש נשק להשמדה המונית. בזמן שהותו שם, כמו שאפשר לצפות, חיכוכים מתחילים בין חברי הצוות וכל הסודות האפלים עולים מעל פני השטח.

מחברת הליהוק נמסר כי ישראל היא רק אתר פוטנציאלי למציאת שחקני דוברי ערבית, וכי הם אינם תרים דווקא אחר שחקנים ישראלים. לאחרונה הם ערכו אודישנים בישראל, והם מקווים שהליהוקים ייסגרו בקרוב.

כזכור, זאת כבר הפעם השנייה בתקופה האחרונה שמפיקים הוליוודים מגיעים לחפש שחקנים בישראל. ממש עכשיו נסעו להצטלם בסרטו החדש של אדם סנדלר, "אל תתעסק עם זוהאן", רותם סלע, עידו מוסרי, ימית סול ומורן אטיאס.

חושבים שאתם שחקנים?

הסרט, שמבוסס על הספר “Imperial Life In The Emerald City " מאת רג'יב צ'נדרסקאראן, יופק על ידי חברת יוניברסל. הספר מתאר את החיים בתוך "המתחם הירוק", אזור מבוצר בו נמצאים בנייני הממשל והשגרירויות בבירת עירק.

הבמאי הוא לא אחר מאשר פול גרינגראס, שביים את "טיסה 93" ו"זהות במלכודת". מפיקים אותו לויד לוין, טים באוון, כריס פורסטר, קייט סלומון ומיירי בייטס. על הליהוק אחראית החברה האמריקאית הובארד.

אז אם אתם חשים את עצמכם שחקנים, אלו הדמויות שההפקה האמריקאית מחפשת אצלנו:

* סייד עלי – קולונל עירקי בן 40-50, אלמן שמגדל את ילדו לבד באזור של מעמד בינוני בסעידיה. בעל חזות נאה אך שחוקה.

* אחמד זובאידי - סמל בגיל 58-62, שחזר לעירק עם הכוח האמריקאי אחרי שנים בגלות, ונלהב מהתמיכה האמריקאית.

* פרדי - בן 32-37, אמריקאי דובר עירקית שרוצה לעזור להפוך את מדינתו למקום טוב יותר.

צלצו לסוכן הקרוב למקום מגוריכם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully