וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לד זפלין: האיחוד

11.12.2007 / 9:34

קצת כמו במנהרת הזמן: לד זפלין, אגדת רוקנרול מלפני שלושה עשורים, הופיעה אתמול בלונדון, לראשונה מזה 19 שנה

לד זפלין עלו אתמול על בימת הארנה 02 שבלונדון, והופיעו במשך שעתיים עם 16 שירים. רוברט פלנט וחבריו פתחו עם "גוד טיימז בד טיימז", ושרו גם את "קשמיר", "בלק דוג" ו"רוק אנד רול". בנוסף, זאת היתה הפעם הראשונה שהלהקה ניגנה את "פור יור לייף" מ-1976 בהופעה חיה.

פלנט לא הרבה בדברים לאורך המופע, אבל כשהוא כן עשה את זה, הוא אמר בעיקר דברים על אהמט ארטגן, שהאיחוד הכה מדובר שלהם נערך לזכרו. ארטגן הוא המייסד של חברת התקליטים אטלנטיק רקורד, ומי שאחראי בחלקו להצלחתם המטאורית של לד זפלין. אחרי ששר את הקלאסיקה של הלהקה "מדרגות לגן עדן", פלנט אמר, "אהמט, עשינו את זה!".

בערך 9 מיליון אנשים התחרו על הזכות לרכוש אחד מ-18,000 הכרטיסים שהוצעו למכירה. בין אלו שהצליחו להשתחל פנימה היו גם דיוויד גילמור מהפינק פלויד, פול מקרטני, דייב גרול מהפו פייטרז, קייט מוס והאחים נואל וליאם גאלאגר.

אל הסולן פלנט, הגיטריסט ג'ימי פייג' והבסיסט ג'ון פול ג'ונס, הצטרף ג'ייסון בונהאם, בנו של המתופף המקורי ג'ון. ג'ון בונהאם מת ב-1980 וסימן את סוף הקריירה בת 12 השנים של לד זפלין, שהודיעו שלא יוכלו להמשיך בלעדיו. הלהקה אמנם ניגנה פה ושם לאורך השנים, אבל אתמול היתה ההופעה הראשונה בהרכב מלא, מאז 1979.

לד זפלין, שהתפרקו לפני 27 שנים, היא אחת הלהקות החשובות בהיסטוריית הרוק'נ'רול. האיחוד שלהם אתמול, הראשון מזה 19 שנים, נדחה תחילה בשבועיים, אחרי שהגיטריסט ג'ימי פייג' שבר אצבע.

וזאת רשימת השירים מאתמול

Good Times Bad Times
Ramble On
Black Dog
In My Time Of Dying
For Your Life
Trampled Under Foot
Nobody's Fault But Mine
No Quarter
Since I've Been Loving You
Dazed And Confused
Stairway To Heaven
The Song Remains The Same
Misty Mountain Hop
Kashmir
Whole Lotta Love
Rock And Roll

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully