וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס צ'יפ סלט

אחי רז

11.12.2007 / 11:58

בתוך השיממון של סוף השנה אחי רז חוזר לצבור דיסקים בכמויות ומבקש להחזיק אצבעות לחדש של הוט צ'יפ

Hot Chip - Ready for the Floor

לפנינו הסינגל הראשון מתוך"Made in the Dark", שצריך לצאת בתחילת פברואר, ועמו גם התזכורת לכך שמדובר בלהקה הכי מרגשת בעולם כיום. רמות הדיוק, העידון והכיף שהחנונים האלה יודעים לייצר זה פשוט דבר מדהים. בפירוטכניטקה הלו-טקית החמודה של הקליפ מקופלת כל הגדולה שלהם: עושר מטורף, שמתיישב בול בתוך אריזת חיסכון יפה. זה לגמרי אחד התקליטים שהכי חשוב להחזיק להם אצבעות בשנה הבאה.

Gang Gang Dance - Oxygen Demo Riddim

החבר'ה האלה קצת יותר מדי ארטיסטים לטעמי, אבל הקטע הזה הוא משהו-משהו בכל קנה מידה. אני אוהב לראות בו טייק קצת פיוטי על "ליבינג און דה סילינג" של Blancmange . כך או כך, מישהו פה ממש משווע לאיזה רמיקס דאבי של הוט צ'יפ.

צבירה, לא צריבה

באהבה למוזיקה, כמו באהבה לכדורגל, הרבה החלטות מקורן בסיבות פרוזאיות לחלוטין. ואני מצטט את ניק הורנבי: "לבסוף התברר שהשינוי ביחסי אל התפיסה 'ארסנל היא הכל' כלל לא היה קשור לקשיי התבגרות, או לבנות, או לז'אן פול סארטר או לואן מוריסון; השינוי הזה היה קשור מאוד לחוסר היעילות של כוח הפריצה קיד/סטייפלטון" (בהקשר הזה אציין שאני מאוד אוהב את השימוש במונח "כוח הפריצה" כאן, למרות שהוא לא תרגום כדורגל מקובל).

דבר דומה אירע אצלי השבוע, כשהבנתי שהעובדה שהפסקתי לקנות דיסקים כלל אינה קשורה להיצע המבלבל באינטרנט, לשובע שאני חש בעקבותיו, לאידיאולוגיה דיגיטלית, או להאטה הגלובלית במכירות. בסופו של דבר, זה היה בסך הכל סיפור של מחסור בנפח איחסון. בשנייה שהחלטתי על רה-אורגניזציה של העסק הזה, במסגרתו נפטרים מכל מיני דברים מוזרים שאף פעם לא שמעתי, גם חזרתי לאובססיית הצבירה.

כל זה בעצם נמצא כאן משתי סיבות:
1. ככל שמתקרבים לכריסמס נהיה יותר ויותר קשה למצוא דברים חדשים לכתוב עליהם.
2. אם אתם מגיעים לירושלים, יש שם מלא מציאות חשובות. למשל: בטאוור יש 3 ב-99 על דברים של ראף טרייד, ואפשר לשלוף את "Calling out of context" , אוסף הרייריטיז המדהים של ארתור ראסל, ואת האחרון של סקריטי פוליטי במחיר מלמיליאני לחלוטין (נוטה להניח שהמבצע הזה חי גם מחוץ לירושלים).

ועוד אחד: בחנות של התו השמיני מוכרים סט עם שלושת התקליטים הראשונים של הבי-ג'יז במחיר הכי שערורייתי שאתם יכולים להעלות על דעתכם, ואני די מתבאס בשביל האחים גיב לכתוב אותו כאן. אז זהו, אני ממליץ לחזור לקנות דיסקים. וסליחה על אווירת הפוסט הצרכני - פשוט צריך להאכיל את הקוף.

שירותי לימוזינות

כדאי לשים עין על הבלוג 100Limousines Disco . למרות שהעדכונים בו לא ממש תדירים. האזינו לסט הסתיו שלו, ובמיוחד לשיר "Wrong Place, Wrong Time" של בחור בשם ג'ון פלפס, קצת לפני האמצע. אם אתם שמים עליו יד, תשלחו לי עותק.

ולסיום - חולצה

הבדיחה הזאת מאוד מוצלחת לדעתי. אם הייתי סנוב מוזיקלי, הייתי מרשה לעצמי להזמין אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully