וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטמן חוזר אל המקורות

רגע לפני שיוצא הסרט הבא בסדרה, מגיע אלינו הפרוייקט החדש והשווה – כמו אנימטריקס, אבל של באטמן. וכל השמות הנכונים כבר בפנים

התעשייה ההוליוודית אוהבת מאוד סרטים גדולים, בעיקר בגלל שפוטנציאל הרווחים שלהם לא מסתכם רק במכירת כרטיסי קולנוע, אלא גם בתעשייה שלמה של מוצרים נלווים. צעצועים, מחברות וחולצות הם רק טיפה אחת בים הזה, כשמטרתם של מרבית המוצרים היא לספק את הרצון של מי שראה את הסרט והתלהב, לקחת משהו הביתה ולהראות לחברים.

אבל לפעמים יש עוד סוג של מוצרים נלווים, כאלה שלא רק משתמשים בסרט אלא מרחיבים את העולם שלו. דוגמה טובה לכך היא פרוייקט ה'אנימטריקס' – אולי הדבר הכי טוב שיצא משני הסרטים האחרונים בטרילוגיית המטריקס. אם לא זכיתם לראות אותו, מדובר באוסף של מספר סרטי אנימציה שנכתבו ובוימו על ידי מובילי הז'אנר, ואשר מעבירים לנו אפיזודות קטנות מתוך היקום של הסרטים.

בקיץ הבא אנחנו הולכים לקבל פרוייקט חדש, דומה מאוד, לכבוד הסרט "The Dark Knight" – הפרק השני בסאגת באטמן החדשה (ארבעת הסרטים הראשונים שנעשו לא נחשבים). שמו של המיזם הוא "Batman: Gotham Knight", ומדובר ב-6 סרטי אנימציה. שמותיהם של הכותבים כבר ידועים: ג'וש אולסון ("היסטוריה של אלימות"), בריאן אזרלו ( הקומיקס "100 כדורים"), דייוויד גוייר (שני סרטי "באטמן" החדשים), גרק רוקה (כותב קומיקס מפורסם), אלן ברנט (אחד מהכותבים הראשיים של סדרות האנימציה על באטמן) וג'ורדן גולדברג.

הפרוייקט כולו יפוקח על ידי ברוס טים – אחד האנימטורים הראשיים של חברת הקומיקס DC, והשמועות גורסות כי אחד הבמאים הוא סאטשי קון ("פפריקה"). גם אם זה נכון, יש לנו עוד 5 שמות שטרם נתגלו. המיזם יושק ישירות על גבי DVD במהלך קיץ 2008, קצת לפני שהסרט עצמו יגיע לאקרנים, ב-18 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully