וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגדות של דמבלדור נמכרו

16.12.2007 / 10:05

אמזון רכשה את ספר האגדות של ג'יי קיי רולינג בסכום הזעום של כמעט 2 מיליון פאונד, שיילך כולו לצדקה. ויש להם כבר ביקורת ותקצירים של הסיפורים

ספר האגדות שכתבה ואיירה הסופרת הרווחית ג'יי קיי רולינג, נמכר במכירה פומבית לחנות הספרים המקוונת אמזון, במחיר האסטרונומי 1,950,000 פאונד. "The Tales of Beedle the Bard" הוא ספר שמוזכר ב"הארי פוטר ואוצרות המוות", החלק האחרון בסדרת ספרי הארי פוטר.

כזכור, דמבלדור השאיר להרמיוני את ספר הילדים, כדי לעזור להארי והחברים במשימתם להציל את העולם מוולדמורט וכוחות הרשע. רולינג, מצדה, כתבה ואיירה שבעה עותקים (בלבד!) של אותו הספר, נתנה שישה מהם במתנה, ואת השביעי החליטה למכור כדי לגייס כסף לארגון הצדקה שלה, "The Childrens Voice campaign". הספר, בן 157 עמודים (מי היה מאמין שהיא מסוגלת לכתוב משהו קצר עד כדי כך), כרוך בעור חום, ומלא בעיטורי כסף, ובכלל, מעוצב כדי להראות כאילו באמת יצא מעולמו של הארי פוטר.

באתר אמזון.קום תוכלו למצוא ביקורת על הספרים, וגם תקצירים של האגדות, שממשיכים להתעדכן. חוץ מזה, הסקרנים שביניכם יוכלו לשאול את צוות האתר שאלות על האגדות. לכו תיהנו ממה שנראה, לפחות כרגע, כסיומה של סאגת הארי פוטר כמו שאנחנו מכירים אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully