וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והאחו הירוק

עומר בכר

16.12.2007 / 10:11

אביו היה רועה צאן וכך גם סבו, אך עומר בכר עשה הכל כדי לשבור את קללת השושלת ונסע להוליווד להיות מבקר טריילרים

המרוץ למיליון

החורף מבושש להגיע לאזורינו אבל בהוליווד האולפנים כבר מכינים את קרם השיזוף. עונת הקיץ של הסרטים האמריקאים מתחילה רשמית במאי וסנונית ראשונה יצאה השבוע. " Speed Racer", סדרת האנימציה מהסיקסטיז, מגיעה למסך הגדול ועל המושכות מופקדים האחים לבית וושאוסקי, יוצרי המטריקס.

הטריילר נותן טעימה מהעולם הצבעוני-עד-אפילפטי שהם יצרו בסרט, ואם אי פעם תהיתם כיצד יראה סרט ילדים שיעבור תחת ידם של האחים, הטריילר ממחיש בדיוק את זה. צבעוניות זועקת, תזזיתיות אימתנית וחלוקת כבוד למקור (היפני). נראה לי שיהיה בטוח להגיד שהסרט יהיה שובר קופות רציני

כראוי לסרט קיץ, לא חסכו בליהוק והסרט יכלול שמות כמו סוזן סרנדון, ג'ון גודמן וד"ר ג'ק (מתיו פוקס) שפרד שיכבד אותנו בכישורי המשחק הנדירים שלו ואם קצת מזל, הוא לא יזיל דמעה. ברצינות בנאדם, לך לרופא עיניים, תבדוק אם הכל בסדר שם.

ציון טריילר: Mach GoGoGo

קהל יעד: אנשים שגדלו על הסדרה, חובבי המטריקס, ואוהבי מירוצים.

השטן לובשת פראדה

"סקס והעיר הגדולה", הסדרה של דארן סטאר שעשתה לניו-יורק מה שתאים ניאו-נאצים עשו לפתח תקווה (העירה אותה משנתה), עוברת להוליווד ובקיץ הקרוב תוכלו לחזות בארבעת המופלאות משוטטות בבגדים הורסים ומשוחחות על דברים ברומו של עולם. שלא תסיקו חלילה שלא צפיתי בבנות בעצמי בצורה אדוקה והחלפתי רשמים על התספורת החדשה של מירנדה, הנעליים של קארי או החוצפה החיובית של סמנתה. אבל כמו כל טרנד, גם אני הבנתי בשלב כלשהו שכל הפוסט-פמיניזם הזה מה-זה-מיושן והגיע הזמן לשלוף מהנפטלין אידיאולוגיה חדשה.

אבל טרנדים באים בגלים, ויכול להיות ש-4 שנים זה מספיק זמן בכדי לדגדג את עצב הנוסטלגיה ואולי אפילו להכריז על רטרו. כך שבקיץ הקרוב כדאי יהיה ללבוש את מיטב מחלצותינו וללכת אל עבר הסינמה הקרובה. הטיזר ששוחרר בשבוע שעבר מתנהג כמו שטיזר לסקס והעיר אמור להתנהג: קארי מקריינת על רקע צילומי ניו-יורק ולצלילי "Fever" משפטים חלולים בענייני חברות; בין לבין שזורות תמונות קצרות מהסרט ומעל הכל מפוזרות כתוביות שמבטיחות לנו שבאביב הקרוב ניסחף.

הג'ימי צ'ו?ז שלי לא יכולות להיות נרגשות יותר.

ציון טריילר: פביולישס

קהל יעד: בנות, בנות, בנות וחברי הקהילה.

פסטיבל מספרי סיפורים

ניו ליין סינמה ממשכים למתג עצמם כאולפן סרטי הפנטזיה המרכזי. לאחר ההצלחה של "מצפן הזהב", יעלה בקיץ הסרט בעל השם הנוראי "Inkheart" (ושוב תנחומיי למפיצים בארץ).

בסרט, ברנדן פרייזר משחק את אב המשפחה שלו שלבתו הצעירה יש כוחות קסם: כל דבר שהם קוראים בקול מתוך ספר, מתרחש במציאות. כוח מגניב למדי שוודאי היה משמש אותי אל מול ספר המתכונים של ליהיא לפיד, אך הצרה היא שבטעות הם משחררים 3 דמויות מרושעות מספר בשם "Inkheart" וכעת הם צריכים להשיבם לספר כדי שלא ישתלטו על העולם.

האווירה שעולה מן הטריילר היא פנטזיית אימה, ולא ממש מתאימה לילדים, ולכן ההימנעות מקריין מבורכת מאוד. השחקנים הם אנונימיים ברובם, ולא נראה שהם יקלקלו את הסרט החביב, שמזכיר במשהו את "הסיפור שאינו נגמר".

ציון טריילר: מסקרן

קהל יעד: פנטזיונרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully