וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

16.12.2007 / 17:34

מנשאי-טסטוסטרון בפריים טיים ועד לפריזאים פוחזים שמפזזים על הרחבה, וואלה! תרבות מבטיחה להביא לכם את כל המקומות הכי לוהטים להיות בהם השבוע. וגם בשבוע הבא. והבא

יום א' - הנרגנים

לבד מהבוס שלכם, יש עוד כמה נשאי-טסטוסטרון (שאינם בחורות שעירות במיוחד) שנהנים לנבוח עליכם את תובנותיהם החשובות ביום ראשון. שביזות יום א' הופכת נוחה יותר עם "הנרגנים", סדרת הדוקו האיכותית של יס דוקו, שמעניקה פתחון פה לגברים ידוענים בעלי שיבה או שאיפות להתקרחות. גידי גוב, יאיר ניצני, דן תורן ועוד נותנים דרור להגיגי גיל המעבר שלהם.

* יס דוקו, 21:30

ב' - הופעה של אמיר קוסטריצה

יש שקוראים לו ניק קייב של האלף החדש – בן אדם, אתה עד כדי כך אוהב את נתב"ג 2000? - אבל אנחנו יודעים שיש הבדל בין מוזיקת עולם לשירי נכאים. אמיר קוסטריצה אמנם כנראה משתכן בשכונה במבואות פתח תקווה, אבל הוא שוב מגיע לארץ לעשות פה שמייח, ומי שהיה אצלו כבר יודע.

* אמיר קוסטריצה והנו סמוקינג אורקסטרה, היכל התרבות תל אביב, 20:30

ג' - ההשקה של הפה והטלפיים

למרות ש-7 הוא המספר הטיפולוגי הפופולרי, להקת הפה והטלפיים החליטה, בחתרנות החיונית האופיינית לה, לשבור גם את מוסכמה זו ולהכניס ספרת מזל חדשה לתרבות הישראלית, 6. כידוע, כל שש שנים מנפיקים חברי הסופרגרופ סוג של אלבום, ומזלכם שנקלעתם לשנה כזו. כמו שלא הייתם מעיזים להפסיד ליקוי חמה חד-פעמי באיכותו, כך גם תבואו כמו הכלבלבים שאתם לאירוע ההשקה החם של האלבום החדש.

* משיקים את החדש "קליגרו", באברקסס, לילינבלום 40, 20:30

ד' - ברתולינה

שרון אייל היא כוסית שלא נדע מצרות, והיא גם משתמשת בדימויים מיניים ליצירות המחול קורעות הלב שלה. שלא לדבר על הטכנו שמלווה אותה. נתונים אלו לבדם מספיקים כדי לשכנע כמה מכם להגיע למופע היפה הזה, אבל גם המודעות האחרונות הקוראות להתאבזר בחיסון נגד וירוס הפפילומה.

* מרכז סוזן דלל, 21:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ה' - 4 חודשים, 3 שבועות ויומיים

מה שנראה כמו שם של סרט מחאה על שביתת המורים הארוכה, הוא בעצם סרט מחאה על הפלות לא חוקיות ברומניה. נשמע מצחיק, לא? יכול להיות, כי בפסטיבל קאן הוא קיבל את דקל הזהב, וזה בטח עושה אותו משובח. שתי שותפות במעונות נקלעות למצב ביש, ואחת עוזרת לשנייה לגרד את הרחם – אם זה לא סינופסיס מבטיח, אנחנו לא יודעים מה כן.

* בדקו את בית הקולנוע הקרוב למקום מגוריכם

שונקי בברזילי

לאחר שטעות טרגית בפילוח קהל היעד הביאה אותו לבזבז את הטכנו המדהים שלו בדאדא, שונקי - פריזאי פוחז עם דמיון מטריד להנרי רולינס (רק עם צוואר) מגיע לברזילי, שם יוכל לממש את ייעודו האמיתי ולהשתלט על מדינת האלטרנטיב.

* ברזילי, הרכב 13, מחצות

לא לפני הילדים

נמנע ממשפטים כמו "אם תשרדו את הישרדות" ונגיע ישר לעיקר – בסוף לוח השידורים של ערוץ 10, ביום שבת, מסתתרת סוג של אבנית-חן קטנה ומבטיחה. עידן אלתרמן, יעל שרוני, שי גולדשטיין, יעל לבנטל, אורי פפר וורד פלדמן – קאסט אקלקטי אך מעורר דמיון – משעשעים את אלו שלא צופים בהדחה של הרקדן בערוץ 2. לא יזיק לזפזפ.

* ערוץ 10, 22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully