וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: וויל סמית' אגדי

17.12.2007 / 12:08

הסרט בעל הפרומו הכה מדכא נכנס בסטייל למקום הראשון של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית, עם כמעט 80 מיליון דולר

כניסה דרמטית של "אני אגדה" אל המקום הראשון של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע האחרון. וויל סמית' בגרסתו האגדתית הוא האדם האחרון בניו יורק, אם לא בעולם כולו. ולא רק זה – הוא התקווה האחרונה של העולם כולו. נשמע מלחיץ? אל דאגה, הסרט הכניס לו 76.6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, שזה בערך כמו שהמון סרטים מרוויחים ביחד בהמון זמן, ויותר חשוב - הכי הרבה שסרט הרוויח בזמן הזה של דצמבר אי פעם

גם במקום השני יש סרט חדש, הנושא את השם החביב "אלווין והצ'יפמנקס". כן, כן, לא טעיתם, מדובר בעיבוד קולנועי לסדרת האנימציה הלוהטת מתחילת השמונים. בשביל מי מביניכם שעוד לא נולד אז, נגלה ששלושה סנאים מרכיבים להקת בנים שווה, שמסתבכת בכל מיני הרפתקאות. גם הכניסה של סנאי הרוק'נרול למצעד הייתה מרשימה, עם 45 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנה.

אל המקום השלישי צנח "מצפן הזהב", סרט שלא נחבב אותו עוד לא לפני שצפינו בו, רק מכיוון שידוע מראש שהוא חלק מטרילוגיה, בגלל הדוב מהפרומו, ובגלל שמה בדיוק ניקול קידמן עושה בסרט אנימציה לילדים. בכל מקרה, דוב או לא, הסרט הכניס 9 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון - ירידה של 65% מהשבוע שעבר.

במקום הרביעי נמצא "מכושפת" – שבוע רביעי בטבלה, ירידה של שני מקומות, ושל 43.9 אחוזים מהכנסות השבוע שעבר. הנסיכה הקסומה של דיסני שנקלעת לניו יורק הלא קסומה כלל של ימינו, שלשלה לקופות ההפקה עוד 6 מיליון דולר, ובסך הכל, 92.3 מיליון דולר מאז יצאה לשיטוט בטיימס סקוור. ואחרון חביב, "ארץ קשוחה", סרטם חוטף המועמדויות לגלובוס הזהב של האחים כהן. הסרט עשה את הלא ייעשה, ובשבוע השישי לו במצעד עלה מהמקום השישי לחמישי. הוא הכניס 3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון: 27% פחות מהשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully