וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

19.12.2007 / 14:51

דניס ויטצ'בסקי במדור שבועי חדש שיציג את האתרים ברשת בהם אתם חייבים לבקר. אינטרנט, אומרים שזה הדבר הבא

בואו נתחיל דווקא מהסוף. הסיכויים הם שאתם, רבותיי, אינכם משתמשי אינטרנט טובים. אתם יכולים לבכות, לכעוס ואולי אפילו לנעול את עצמכם בחדר עם חבילה ענקית של טוויקס ולאכול אותה אצבע-אצבע, אבל זה לא יעזור.

מה לימדו אתכם כל החיים? אחרי שיוצאים מהבית, מכבים את האור; אחרי שמסיימים לעבוד עם המחשב, עושים פעולת כיבוי מסודרת; ומה עם האינטרנט? מה, לא מגיע לו? בטח שמגיע. אז אחרי שאתם מסיימים את עבודתכם, אנא מכם, כבו את האינטרנט.

פה פוליטיקה

בכל יום ויום אנחנו רואים בחדשות נציגים של ארגוני טרור שאומרים עלינו דברים רעים. אם אתם רוצים תקשורת דו צדדית עם קיצוניים כאלה מכל העולם, וגם עם אנשים שדווקא תומכים בשלום, מומלץ להיכנס לפורום צבאי של המזרח התיכון והמפרץ הפרסי ב-Network 54. כל אחד יכול לצפות בהודעות הפורום, אבל בשביל להגיב תצטרכו להירשם אליו.

הפורום כולל לא מעט קיצוניים ממדינות כמו אירן, אבל גם אנשים מתונים שמטיפים לשלום. מעל לכל, נותן הפורום הזה הצצה אל טכניקות הסתה וויכוח פוליטי, שלאו דווקא מתמקדות בישראל. כורדים, אזרים, אמריקאים ואירופאים – אין בעולם הזה אפילו קבוצה אחת אותה אף אחד לא שונא, ורבות מהן מיוצגות בפורום הזה. לפעמים זה מציק, לפעמים זה מצחיק, אבל בהרבה מאוד מקרים זה פשוט מעניין.

קול והכנופיה

האתר הבא מוכר, יחסית, באינטרנט, אז ההמלצה היא פחות עליו ויותר על הוראות השימוש בו. Aint-It-Cool-News הוקם לפני 11 שנים, ותפקד על תקן האח הקטן והקולני של מדורי תרבות בעיתונות הממוסדת. לאורך השנים, גדל האתר למעצמת חדשות קולנוע וטלוויזיה, עם ביקורות, ראיונות והרבה מאוד שמועות.

אם אתם נוהגים להיכנס ל-AICN לעיתים רחוקות, יש סיכוי שתחשבו עליו כעל אתר אמין ורציני. זו לא מחשבה נכונה במיוחד – מעל לכל, מדובר במיזם חובבני ומתלהב. אני לא אומר את זה כמשהו רע, אלא כתיאור מצב: לפעמים אולפני הסרטים משתמשים באתר בשביל דיסאינפורמציה או הדלפה של מידע מגמתי. בכל מקרה, מדובר בקריאה מעניינת, רק תפעילו את מסנני הבולשיט שלכם כשאתם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully