וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי זוגות

ניב הדס

20.12.2007 / 11:25

קואליציה מבורכת של הומואים ואנדרגראונד נבנתה סביב הגעתו לארץ של הדי ג'יי סוויץ'. ניב הדס ידידותי למשתמש

קצת קשה לי לזכור – גם כי עבר קצת זמן וגם בגלל שמהתקופה ההיא אני לא ממש זוכר משהו – אבל, נדמה לי שזה היה אגוזי שהמליץ לי לקנות את "Get Your Dub On" של סוויץ' על תקליט. הוא טען שהוא תפור עלי – מפלצת דאב-האוס עם בייסליין בעוצמות של טיל שיהאב 3 וליין מלודי זערורי שסוחב קדימה מבלי להיות מתלהם, שתרסק כל רחבה. במשך שנתיים "Get Your Dub On" לא יצא לי מהארגז ובד בבד החל אחד התהליכים הכי כיפיים עבור די ג'יי – לחבר את חלקי הפאזל שהחלו להתפזר לכדי תמונה שלמה. כך התגלה שסוויץ' הוא דייב טיילור, שהוא אותו אדם שעומד גם מאחורי השמות אינדוסיב, סוליד גרוב והלייבל דאבסיידד.

ארבע שנים אחרי וסוויץ' הוא כיום כוכב גדול – עם שני מגה-להיטים באמתחתו "A Bit Patchy", שמבוסס על הגרסה של דה אינקרדיבל בונגו באנד ל"אפצ'י" של הצלליות, ו"This is Sick" של סוליד גרוב - שהנהיג תת-זרם חדש וחיוני בהאוס; כזה שגם הילדים שקרועים על היפ-הופ, ביילה Fאנק, דאבסטפ והצליל של בולטימור מתחברים אליו בשל הלכלוך והתזזיתיות שבו – בשונה מהקונוטציות המונוטוניות שיש להם כלפי האוס - בנוסף, כמובן, למי שאת מנת הסרוטנין שלו רגיל לקבל ברחבות סטנדרטיות יותר. סוויץ' הוא בדיוק הריאקציה המתבקשת למי שמשתעמם ממינימליזם; אם רוצים להתחכם, אפשר לקרוא להאוס שלו מקסימליסטי (ויש מי שיאמר מתיש) – היפראקטיבי, משופע בסימפולים והפתעות ומופק בטכניקות שהרבה יותר משהן מזכירות האוס וטכנו, שייכות להיפ-הופ.

היריעה של וואלה! תרבות קצרה מדי עבור פועלו כמפיק ורמיקסר – הנה מבחר מהיר: MIA, לילי אלן, ספאנק-רוק, לס ריתם דיז'יטאל והפיוצ'רהדס – ובעיקר מיותרת. מה שחשוב הוא שהלילה החיבור ההטרוגני בין הקהל התמיד מעודכן של טבק והקהל הגאה של פאג (שבשנה האחרונה מקבל בזרועות פתוחות את הצליל הזה, באופן שסותר התנהלות מוזיקלית של מסיבות גייז מסביב לעולם) הולכים לרקוד כמו שבט מסביב לאותה מדורה בקומפורט 13 בתל אביב. זה, לכשעצמו, עניין מאוד משמח.

סוויץ' יתקלט הלילה עם אביחי פרטוק, וולטר ויוגו במסיבה משותפת של פאג וטבק בקומפורט 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully