וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוש לא יוצא כלום

ניב הדס

23.12.2007 / 9:36

קל לניב הדס לנחש מה היו אומרים שימי ופילוס על המפגש בין רק בישראל, ארץ נהדרת וזהו-זה. מזל שקוטנר ואהוד בנאי הצילו לו את סוף השבוע

דקה וחצי לתוך מפגש הפסגה של ההומור הישראלי – אורנה, שמעון ושוקי פוגשים את "ארץ נהדרת" ו"זהו-זה" – עלתה השאלה המתבקשת - "בשביל הקקי הזה?" - לאוויר. האם מפגן הסחי-בלטיות המשמים שהפליא בערוץ 2 בערב שבת הוא הסיבה שבגינה נכנעו מתכנני לוח השידורים של ערוץ 10 והחליפו את היום השידור של "הישרדות"?

בעוד חלקה של "ארץ נהדרת" הסתכם בעיקר בפרומו לעונה החמישית המתקרבת, ובמשחק ידיעת הארץ שהצליח בדרך קסם להוציא שלם שקטן מסכום כל הטאלנטים שהתקבצו לצורך המטרה הנעלה של ריסוק הרייטינג של ערוץ 10, האיחוד של "זהו-זה" כבר היה ממש מעורר-רחמים. מלבד ההכרה בכך שאבי קושניר הוא הפליט המצליח ביותר (מבחינה מסחרית) מתוך החבורה החד-פעמית הזו, התסכול העיקרי נבע מהיעדרה המוחלט של כימיה כלשהי, שהאחריות לה מוטלת לחלוטין על ארז טל ואורנה בנאי (כמה אפשר לשחק על הבדיחה שבנאי משחקת גם ב"רק בישראל" וגם ב"ארץ נהדרת?". ובכלל, האם הדמות של לימור לא נראית בימים אלו מיושנת יותר משידורים חוזרים של "תצפית"?). מיעוט בחיוכים, ציניות מהולה בעצבנות והמבוכה הכללית ששררה באולפן, בתוספת בחירה שערורייתית של קטעי ארכיון (גם בעיות זכויות יוצרים אינן קבילות כשלוקחים בחשבון את הקליפ הפתטי של מוני ובראבא עם האפקטים שגם בטלוויזיה האיטלקית כבר לא משתמשים בהן), החמיצו את מתיקות הזיכרון, שלא לדבר על התחושות שהעלה מערכון הזקנים המיותר.

ועדיין, יחסי הציבור הגרועים ביותר ש"רק בישראל" מודל 2007 העניקה עד כה לתכנית טלוויזיה כלשהי, היא לה עצמה. אחרי הכל, אין הרבה תוכניות שמצליחות להעלות געגועים ל"מועדון לילה".

ערבב את הטיח קוטנר

מוזר, אבל הרגעים הכי אינטליגנטיים של סוף השבוע האחרון, בקעו דווקא מגלגל"צ. יואב קוטנר חגג ביחד עם אהוד בנאי עשרים שנה ל"אהוד בנאי והפליטים" והזכיר מדוע מדובר באלבום הרוק הישראלי הגדול ביותר בכל הזמנים. זו היתה שיחה מרתקת, מרגשת ומלאת תובנות על ישראליות, אמונה ומוזיקה, לאו דווקא בסדר הזה, שגם הבהירה שלמרות ההתרככות לכאורה והכישלון לייצר אמירה עם ערוץ המוזיקה, קוטנר הוא נכס תרבותי חשוב לא פחות מהאמנים שאותם הוא מלווה כבר כל כך הרבה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully