וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ומרתה סטיוארט

עומר בכר

23.12.2007 / 11:15

בוקר אחד קם עומר בכר, ובמקום פתח השופכה הוא מצא פצעון ענק. מיד הוא פנה לקוסמטיקאית, שתכתוב על כך ביקורת טריילר

הסנדלר הולך יחף

אם גם אתם בעלי מנוי פייסבוק אז בטח כבר קיבלתם את הויאגרה הלאומית עם הטריילר החדש לסרטו של אדם סנדלר "You Don't Mess With the Zohan". סנדלר, שידוע ביחסו החם לישראל, החליט שתרומת קונסולות פלייסטיישן 2 לחיילי צה"ל זה לא מספיק, ולכן החליט להפיק סרט שלם שעושה כבוד לחייל הישראלי.

למרות השם הלא נפוץ, זוהאן הוא החייל הישראלי האולטימטיבי. מכונת מוות שמהווה שילוב בין רמבו לג'ק באוור. יום אחד הוא מודיע להוריו שהוא רוצה לעזוב את עולם הקטל ולרדוף אחר חלומו האמיתי – להיות ספר צמרת. כמובן שהדרך הטובה ביותר להתחיל חיים חדשים היא מעבר לארץ זרה ויצירת זהות סודית. וכך, גיבורינו אוסף את הפקלאות ומהגר לניו-יורק.

הטריילר נראה כאילו נוצר בקורס "קדימונים לסרט קומדיה 101". הוא נפתח בקריין שמספר על הגיבור וברקע מוקרנות תמונות שלו המציגות את יכולותיו העל אנושיות. או אז מגיעה הסצינה בה הוא מודיע להורים על עזיבתו. שם מתחיל החלק הקומי של הטריילר, בו רואים את זוהאן במספרה. קורטוב רומנטיקה, קמצוץ אקשן ובדיחת רגל אחת מצחיקה מאוד – ויש לכם סרט קיץ שובר קופות נוסף של הסנדלר.

ציון טריילר: הנה אני בא

קהל יעד: ציונים

ג'וקר בשרוול

לא אהבתי את "באטמן מתחיל". הוא גרם לי לפיהוק ארוך והתקשיתי להבין מדוע המבקרים השתפכו עליו. אבל הנה מגיע טריילר חדש ומהמם לסרט המשך – “The Dark knight”. סוף-סוף ניתן לראות כמה מהסצינות של הית' לדג'ר, שנכנס לנעלי הליצן הגדולות מאוד של ג'ק ניקולסון כג'וקר החדש.

לדג'ר, לדעתי, הוא שחקן מצוין. אם לשפוט על פי הטריילר, נראה שאת תפקיד הנבל המוצלח ביותר עד היום בקולנוע הוא עושה טוב מאוד. יחד עם הקאסט המרשים ממילא, שכולל את כריסטיאן בייל ומייקל קיין, צפוי לנו סרט שעשוי לעמוד בקנה אחד עם הסרטים של טים ברטון. אני מקווה שבסרט הזה יהיו יותר נבלים מגניבים, יותר אקשן ופחות קייטי הולמס אחת.

ציון טריילר: להתעלף מהעטלף

קהל יעד: חובבי סרטי קומיקס

סוכריית סוס

כמי שגדל על ספרי הילדים של ד"ר סוס, התרגלתי למפחי נפש בכל פעם שעלתה גרסה קולנועית לאחד מסרטיו הקודמים. גם "חתול תעלול" שהתהדר במייק מאיירס היה אכזבה אדירה ואין מה לדבר בכלל על "הגרינץ'" של ג'ים קארי. למרות זאת תמיד הייתה בלבי תקווה שיום יבוא ואזכה לפיצוי הולם.

אמנם עדיין מוקדם לומר בבטחון, אבל יש סיכוי שהיום הזה הגיע. הסרט "Horton's Hear a who" (אני מקווה שיתורגם ל"הורטון שומע מישהו") מספר על הפיל הורטון שחי בג'ונגל, ולמרות גודלו הוא היחיד ששומע על העיר המזערית "Who " ולוקח על עצמו את האחריות להגן עליה מהעולם החיצון.

האופטימיות שלי בנוגע לטיב הסרט מתבססת על הטריילר החמוד להפליא, שמראה שסוף סוף השכילו להפוך את עולמו המופלא של הד"ר לסרט אנימציה ממוחשבת ולנצל את היכולות הטכנולוגיות כדי להעביר בצורה מדויקת את הטירוף. ג'ים קארי וסטיב קארל מאחדים כוחות בדיבוב ובאופן כללי האווירה היא של כיף גדול ואופציה נהדרת לבלות עם האחיינים בפסח.

ציון טריילר: חמוד כמו פיל

קהל יעד: הורים וילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully