וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצ'אק נוריס אין הומור עצמי

23.12.2007 / 13:25

מחסור קריטי בחוש הומור גרם לשחקן הלוחמני לתבוע הוצאה שפרסמה עובדות סאטיריות אודותיו. וזו סיבה טובה להזכיר שגם יאיר לפיד זכה לכבוד המפוקפק. ויש גם לינק

השחקן והלוחם צ'אק נוריס תובע את ההוצאה לאור "פינגווין" בגלל ספר, שלדבריו פוגע בשמו הטוב. הספר, "האמת על צ'אק נוריס: 400 עובדות על האדם הגדול בעולם", מבוסס על רשימה שהתפרסמה באינטרנט, ומציגה עובדות אמיתיות, כביכול, על נוריס.

העובדות על נוריס מסתובבות ברשת מאז 2005, וצוחקות בעיקר על זה שנוריס הוא כזה גבר קשוח, ועל כוחות העל שלו. הוצאת פינגווין פרסמה את הספר בנובמבר, והסופר איאן ספקטור ושני האתרים שמקדמים את הספר נכללים גם כן בתביעה.

בין המשפטים ב"עובדות": "הדמעות של צ'אק נוריס מרפאות סרטן. חבל שהוא מעולם לא בכה", ו"צ'אק נוריס לא ישן. הוא מחכה". בכתב התביעה נאמר שחלק מאותן עובדות הן גזעניות ופוגעות בתדמית של נוריס. נוריס עצמו מוסיף ששם הספר עלול להטעות אנשים ולגרום להם להאמין שאותן עובדות הן נכונות.

אז חוץ מזה שנוריס לא מעריך את קהל הקוראים שלו עד כדי כך, ומעז לשער שאנשים יאמינו לעובדות המגוחכות, התביעה הזו היא הזדמנות נהדרת להזכיר שגם על יאיר לפיד יש עמוד דומה, המבוסס על זה של נוריס. עכשיו רק צריך שמישהו אצלנו ירים את הכפפה ויוציא גם כן ספר, כדי שכולם יוכלו להכיר וליהנות ממשפטים כמו: "יאיר לפיד מזהה זיוף אורגזמה בתוך מיליונית השנייה. למרות ששכב עם כל אישה בהיסטוריה, יאיר לפיד מעולם לא נדרש להשתמש בכישרון הזה", או "יאיר לפיד יכול להכין כל מאכל שהוא רוצה דרך כוח המחשבה. אבל הוא לא אוהב להשוויץ עם זה במסיבות", וגם "כשיאיר לפיד עוזב מסעדה, לפעמים המלצרים חושבים שהוא שכח ארנק. זה בעצם הטיפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully