וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור להוריד סרטים מהאינטרנט!

24.12.2007 / 9:50

אבל אם אתם כבר בוחרים לפשוע, כדי שתדעו שגל הדלפות חדש מביא אליכם שלל סרטים שווים, שבקושי הגיעו לקולנוע, כולם באיכות די.וי.די. בין השאר תמצאו שם את "כפרה" ואת "אני האגדה"

את זה שסרטים חדשים מצליחים להשתחל לרשת אפילו לפני שהגיעו לבתי הקולנוע, כולנו יודעים. גם אומרים שלפני החגים זירת ההורדות רוחשת וגועשת אפילו יותר מבימים כתיקונם. מי שיודע לעבוד, יכל להוריד בסוף השבוע האחרון שלל סרטים מדוברים ולוהטים להפליא, חלקם אפילו לא הגיעו עדיין לבתי הקולנוע שלנו, וכולם באיכות די.וי.די.

וכל השמחה על מה? כי כידוע, רגע לפני טקסי פרסי האוסקר וגלובוס הזהב, האולפנים מכינים עותקי די.וי.די של כל הסרטים שיש להם סיכוי לזכות. סרטים איכותיים, סרטים עתירי אפקטים, הכל נשלח לחברי האקדמיה. וכמובן, תוך עשרים שניות בערך, הכל דולף לאינטרנט. ועכשיו, תראו מה גל ההדלפות של האוסקר הקרב הותיר על החוף:

אז מה מסתובב ברשת?

או, טוב ששאלתם:

* "אני האגדה", סרטו שובר הקופות של וויל סמית', משהו בין אווירת סוף העולם לזומבים שרצים להם חופשיים. הסרט שבר את שיאי ההכנסות של חודש דצמבר כשיצא בארצות הברית ויגיע אלינו בסוף השבוע הקרוב.

* "כפרה", המבוסס על רב המכר של איאן מקיואן, מוביל את המועמדויות לגלובוס הזהב. מככבים בו קיירה נייטלי וג'יימס מקאבוי.

* "מתים על החיים", עם ג'ק ניקולוסון ומורגן פרימן, על שני חולי סרטן שבורחים מההוספיס בו הם מאושפזים, כדי לעשות כיף בימים האחרונים לחייהם. הסרט ייצא בארצות הברית ב-25 בדצמבר, ואצלנו בסוף ינואר.

* "The Great Debaters", בבימויו וכיכובו של דנזל וושינגטון, ייצא גם הוא למסכים באמריקה רק השבוע, לכבוד הכריסמס.

* "רודף העפיפונים", הסרט השנוי במחלוקת, שבינתיים בעיקר גרם לכמה ילדים מסכנים להיאלץ לגלות מארצם, ויצא בארצות הברית בהפצה מצומצמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully