וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: אוצר לאומי בראש

24.12.2007 / 13:34

סרט ההמשך בסדרת ניקולס-קייג'-מגלה-אוצרות הגיע למקום הראשון. יש גם כניסות חדשות של מועמדים לגלובוס הזהב, אם יהיה בכלל גלובוס הזהב

גם השבוע, כניסה חדשה אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארצות הברית, אם כי לא מרשימה כמו זו של השבוע שעבר. הפעם זה "אוצר לאומי: ספר הסודות", שהכניס 45.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. גם בסרט ההמשך ממשיך ניקולס קייג', מחפש העולמות המפורסם בעולם, להסתבך בהרפתקאות, הפעם כשהוא מנסה להוציא את האמת לאור בכל מה שקשור לנסיון ההתנקשות בנשיא לינקולן.

"אני האגדה", ההברקה של וויל סמית', ירד אל המקום השני. הסרט הרוויח 55.7 אחוזים פחות מבשבוע שעבר, שזה יוצא 34.2 מיליון דולר. בסך הכל, מאז שיצא אל האקרנים לפני שבועיים, האיש האחרון בניו יורק וחבורת הזומבים המקיפים אותו הכניסו 197.5 מיליון דולר. מה שאומר שהאפוקליפסה משתלמת.

במקום השלישי - גם הוא עם ירידה של מקום אחד, "אלווין והצ'יפמנקס", על להקת בנים המורכבת משלושה סנאים. נשמע לוהט, לא? הסרט, לבני העשרה שבין הקוראים, הוא עיבוד לסדרת אנימציה מצליחה מהאייטיז. הוא הכניס 29 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, הווה אומר, ירידה של 34.5 אחוזים מהשבוע שעבר.

אל המקום הרביעי והחמישי נכנסו שני סרטים חדשים: "מלחמתו של צ'רלי וילסון" ו"סוויני טוד", בהתאמה. צ'רלי וילסון, שנתקלנו בשמו בעיקר בזכות מועמדויות לגלובוס הזהב, מבוסס על רב מכר הנושא את אותו שם. טום הנקס הוא חבר קונגרס דביל, שעושה עסקאות נשק באפגניסטן. ג'וליה רוברטס היא בלונדינית עם מחשופים הורסים. שניהם יחד הכניסו 9.6 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנה. ולגבי "סוויני טוד" – הסרט מבוסס על המחזמר הקאלטי של סטפן זונדהים. במאה ה-19, היפה בגברים ג'וני דפ חוזר ללונדון אחרי שישב בכלא שלא בצדק, ופותח מספרה אותה הוא מנצל לנקמה בכל מי שעשה לו משהו רע. יחד עם הלנה בונהם קארטר, ותחת פיקוחו של טים ברטון, הסרט הכניס 9.3 מיליון דולר בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully