וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

26.12.2007 / 14:57

אפשר להירגע - גם אם העולם היה מתפוצץ והיו נשארים לכם רק שלושה אתרים לבקר בהם, לפחות יש לכם את דניס ויטצ'בסקי

אתמול חגגו חלקים נרחבים מאוד מהעולם את חג המולד – יום הולדתו של ישוע, בנה של מרים ובנו המאומץ(?) של יוסף הנגר. מדינת ישראל אמנם לא חוגגת את חג המולד באופן רשמי, אבל אומת האינטרנט דווקא כן. הקישור הראשון לכבוד החג הוא גרסת חג מולד מיוחדת ללהיט אינטרנטי מלפני כמה שנים – "גירית, גירית, גירית".

ההמלצה שלי היא לראות קודם את המקור, ואחר כך לעבור גם לגרסת חג המולד. אזהרה קטנה: אם מצאתם את עצמכם צופים בסרטון הזה 10 דקות ותוהים מתי הוא נגמר, כל הכבוד על ההתמדה אבל אולי כדאי לעבור למשהו אחר, כי רוב הסיכויים הם שהאינטרנט יתנתק או שהמחשב יישרף לפני שתראו את כתובית הסוף.

מי הבוקס?

יום לאחר חג המולד, חוגגים במדינות רבות את ה-Boxing Day. ביום הזה, מנסות חנויות רבות לחסל את מלאי המוצרים שלא נקנו לפני החג, ופותחות במבצעים שונים. בישראל, אגב, משתמשים קניונים במושג הזה בשביל להודיע על תקופת מבצעים גדולה בלי שום קשר לתאריך.

אבל מהו המקור של המושג הזה? נכון שאפשר למצוא הגדרות רבות בויקיפדיה, אבל חייבים לזכור שמדובר באנציקלופדיה פתוחה, אותה כל אחד יכול לערוך. אתר יותר מתאים למחקר כזה הוא Snopes – אתר שמוקדש לאגדות אורבניות, ובדרך גם מנפץ מיתוסים. האתר העלה סקירה מקיפה מאוד על החג, ועל המקורות שלו. שווה קריאה.

ג'אד נאמן

אם עוד לא הספקתם השנה לראות אף סרט חדש של ג'אד אפטאו, חבל. האיש חתום על שני להיטים קומיים גדולים מאוד של 2007 – במאי ותסריטאי ב-"Knocked Up" ומפיק ב-"סופרבאד". עכשיו מנסה אפטאו לקדם את הסרט החדש שלו, 'Walk Hard', בעזרת סרטון שהועלה לאתר האינטרנט של וויל פארל, FunnyOrDie.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully