וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי והפליטים חוגגים עשרים

מיה יסעור

27.12.2007 / 6:41

אושיית התרבות וההתקרבות ליהדות חוגג עשרים שנות מכירות תקליטים לאלבום הבכורה שלו, ויש מתנה לכל עשור: גם דיסק כפול וגם סרט חדש

עוד לא נמכרו כל הכרטיסים לחגיגות השלושים שנה לפלונטר של רמי פורטיס, וכבר יש סיבה חדשה למסיבה – אהוד בנאי מציין עשרים שנה לאלבום הבכורה שלו, "אהוד בנאי והפליטים". כדי לתת ליום ההולדת את הכבוד הראוי, החליטו בחברת NMC על הוצאה מחודשת ומצ'פרת של האלבום, במהדורה כפולה. ובלי קשר לאותו אלבום, בשנה הקרובה מתוכנן לצאת גם סרט תיעודי על האיש ופועלו.

האלבום החדש והכפול, שינחת על המדפים ב-14 בינואר, יכלול שני דיסקים. אחד מהם הוא האלבום המקורי, שנערך דיגטלית, פלוס קליפ חדש לשיר "זמנך עבר", שערוך מתוך חומרי ארכיון. הדיסק השני הוא אוסף של הקלטות נדירות, שביניהן הקלטה של הופעה חיה של בנאי והפליטים בבית לסין ב-1988, וגרסה של הפעם הראשונה בה בנאי השמיע ליוסי אלפנט את השיר "זמנך עבר".

הסרט התיעודי על בנאי "חייב לזוז – אהוד בנאי והפליטים", יגיע למסכים במהלך 2008. הסרט, בבימויו של אבידע ליבני ("במדינת היהודים"), כולל שיחות עם בנאי, חומרי ארכיון וראיונות עם אנשים שליוו את בנאי וחבריו לאורך הדרך, כמו ברי סחרוף, יואב קוטנר ויובל בנאי.

"אהוד בנאי והפליטים" יצא ב-1987, כשבנאי היה בן 35. להקת הפליטים כללה את יוסי אלפנט, ז'אן ז'אק גולדברג, נעם הלוי וגיל סמנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully