וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והקוקיות

עומר בכר

30.12.2007 / 10:13

עד ששירלי טמפל תבעה אבהות על עומר בכר, הוא לא חשב מעולם לבקר טריילרים. השיער הג'ינג'י אימת את החשדות

וויל I.M

וויל סמית' עוד לא הספיק להציל את האנושות ב"אני האגדה" החדש שלו, וכבר הוא מופיע בטריילר חדש לסרט הקיץ "Hancock". אולי לא יהיה זה סרט הקיץ שובר-הקופות של העונה אך בהחלט אני צופה לו הצלחה, ואפילו מוכן לשים את הז'יטונים שלי על תחילתה של סדרת סרטי המשך.

הנקוק הוא שמו של וויל, בטלן, קבצן מוזנח שחי בלוס אנג'לס ומעביר את מרבית זמנו בשינה. אבל להנקוק כוחות-על שמזכירים את אלו של סופרמן, וכשהוא פיכח הוא משתדל לעזור לאנושות. אז מה אם בדרך הוא הורס את כל תשתיות העיר, המטרה מקדשת את האמצעים. הטריילר נראה מבטיח: הוא מתחיל במבט מעל העננים, כשכתוביות שמספרות לנו על כך שישנם כמה סוגי גיבורים: מחד, גיבורי-על ומאידך גיסא, הנקוק. אחר כך עולות סצנות של הנקוק הבטלן עוזר לאנושות בדרכו.

ז'אנר סרטי גיבורי העל ההומוריסטים הוא ז'אנר חביב עלי מאוד ועלול להוציא במיטבו קלאסיקות כמו "משפחת סופר על", הבעיה היא שבצד השני של הסקאלה נמצאים להם גם סרטים כמו "הסופר-אקסית שלי" וכל דבר שאי פעם נגע בו ג'ואל שומאכר.

ציון טריילר: הרבי הנקוק

קהל יעד: חובבי הנסיך המדליק

מרכז פרס

אם אתם אוהבים דרמות פוליטיות-היסטוריות-אנימטוריות-בשפה זרה, פרספוליס הוא כנראה הסרט בשבילכם. אם אתם סתם הולכים לסרטים בעקבות הביקורות המהללות והפרסים שהם זכו, גם אז תמצאו שם את מבוקשכם. אם סתם חשקה נפשכם בסרט שיתאר את המהפכה האירנית מזווית נשית דרך עיניה של מישהי שנכחה שם, קנו כרטיס לסרט – שאם לא יזכה באוסקר על הסרט הזר (והוא יזכה), הוא לוקח אצלי את התואר הסרט שהכי מזכיר שם של מחלה.

פרספוליס הוא סרט שהופק בעקבות הצלחתה של הנובלה-הגרפית של הסופרת האירנית מרג'יין סרטפי. הסרט מתאר את התבגרותה של מרג'יין באיראן בזמן המהפכה וההסתכלות הביקורתית שלה על הפונדמנטליזם המוסלמי.

הטריילר סובל מלא-מעט בעיות עבור סרט זר, ורואים שהוא לא עשה שיעורים - כיוון שכתוביות התרגום באנגלית (הסרט ברובו דובר צרפתית) - נטמעות ברקע, עניין שמקשה מאוד על הצופה לעקוב. למרות כל זאת, נראה שזהו סרט חשוב ומעניין ולא ניתן לטריילר רע להרוס לו.

ציון טריילר: טריילר רע לסרט מבטיח

קהל יעד: שלושת הדתות

נשיא על הכוונת

השבוע ביקרתי בקולנוע, וקצת לפני תחילתו של הסרט בו צפיתי, הגיע כמובן שעת הטריילרים: בין קדימון אחד למשנהו, צץ לו לפתע פרצופה המוכר של איילת זורר בטריילר לסרט החדש " Vantage Point". בתור אחד שמאוד אוהב את זורר (ותראו לי גבר שלא), אני מחזיק לקריירה ההוליוודיות שלה אצבעות.

"Vantage Point” הוא בחירה נכונה כיוון שמדובר בסרט עם מיטב השחקנים, ביניהם סיגורני וויבר, מתיו פוקס, דניס קווייד, וויליאם הרט ופורסט וויטיקר, שלהם חולקים להם את הכבוד הראוי בכתוביות. מצד שני מפגן כזה של קלישאות שמרכיבות הכתוביות גרמו לי לתחושת בחילה שמקורה אינו בשילוב בין הדיאט-קולה למנטוס שבדיוק נשנשתי.

טריילר שבו הכתוביות מכילות את המילים: טוב, רע, חיים ומוות עדיף שיהיה אירוני, למרבה הצער לא כך הדבר בטריילר לסרט המדובר. העלילה פשוטה דיה: נשיא ארה"ב נורה; העלילה נסובה סביב 8 אנשים, שכל אחד רואה את הדברים מזווית אחרת, וכל זווית מצביעה על אשם אחר. אם אתם בעניין של דרמות אקשן פוליטיות לכו על זה, אם לא, תוותרו, אבל בינינו, לא הייתם מפרגנים לאיילת 35 שקלים?

ציון טריילר: מרגיז.

קהל יעד: חובביי מותחנים פוליטיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully