וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

30.12.2007 / 15:10

ממש כמו חברה מציקה, גם וואלה! תרבות מחלקת לכם הוראות איפה בדיוק להיות כל יום השבוע. שלא להגיד כל דקה

א' - מרתון סרטי גמר של מנשר

לכל מי שחשקה נפשו להרגיש לרגע כמגלה כשרונות מוצלח, מציע סינמטק תל אביב מרתון סרטי סטודנטים של תלמידי המחלקה לקולנוע ואנימציה בבית הספר מנשר. החל מהשעה 17:00 תוכל להתרווח בכיסא ולתת מבט במי שהולכים להיות היוצרים המוצלחים של השנים הבאות. מחר, אגב, תיערך חלוקת פרסים לסרטים הזוכים ולאחריה מסיבת סילבסטר שכולה חשק וחינמיות. * סינמטק תל אביב, מ-17:00

ב' - ציפורלה ושלום חנוך

אנסמבל ציפורלה גורמים לאנשים בדרך כלל אושר מתוק. חבורת בוגרי ניסן-נתיב יעלו לירושלים בסילבסטר, לפנק את מחוסרי-הים בספיישל חמוד כיאה לחג המיוחד. ואם כבר ציפורים, אז למה לא חיות. שלום חנוך יעניק לתל-אביביים עונג סוף-שנה מסוג אחר, במופע שכבר הפך למסורת, "חיות לילה" בבארבי. עם זאת, יש סיכוי שאחרי ההופעה הדייט שלכם תבין שהיא מעדיפה רוקרים מלבינים וחתיכים בני למעלה מ-50. ובצדק. * ציפורלה, תיאטרון י-ם, 23:00; שלום חנוך, בארבי תל אביב, 22:00

ג' - "הסמויה" ו"פרשת השבוע"

בהנחה שתהיו הלומי חמרמורת עד שעות הערב המוקדמות, כדאי להעביר את היום הראשון של השנה החדשה בהשלמת פערים. השבוע התחילה העונה השנייה של "פרשת השבוע", וזו הזדמנות לנצל את מנוי ה-VOD שלכם ולצפות בעונה הראשונה. היה ואינכם מנויי הוט - בשבת מתחילה העונה החמישית של "הסמויה" ב-HBO. אם טרם יצא לכם לצפות בה, קודם כל תנו לעצמכם סטירה, ומיד אחר כך רוצו לספריית הוידאו ותתחילו לטחון פרקים כאילו אין מחר.

ד' - טו רוקוקו רוט

טו רוקוקו רוט הוא אחד מהרכבי האלקטרוניקה האינטילגנטית החשובים והמשפיעים בעולם. הם אפילו הפיקו את "Sound of Water" של סיינט אטיין. סטפן שניידר, נציג השלישייה, שגם מופיע באופן עצמאי תחת השם Mapstation, יופיע הערב באוגנדה, ירושלים - בית חם לאלטרנטיבה באשר היא - כשלפניו יופיע יוצר אלקטרוני מסקרן נוסף, יאיר עציוני, שלאחרונה הוציא אף הוא אלבום חדש.

* אוגנדה, 22:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ה' - פונץ' ויהלי סובול

נקודת המפגש בין יהלי סובול ופונץ' היא קודם כל טקסטואלית - יוצרים שלוקחים ברצינות את המקום של המילה הכתובה בתוך הרוקנ'רול, מבלי לשכוח שגם הוא צריך להתקיים בפני עצמו. "דנה ראתה עב"מ" ו"פינוקיו", האלבומים של פונץ' בגלגול החדש שלהם, החזירו אותם לתודעה אחרי יותר מדי שנות שקט, והחיבור שלהם עם סובול, יוצר שאת היצירה הסוליסטית שלו שמענו פחות מדי, צפוי להיות מרתק.

*תמונע, 22:30

ו' - מלכת הפלקט פלוס מסיבה

ההפרדה בין מועדוני הופעות למועדוני ריקודים היא כל כך שרירותית ומיותרת, עד שלא ברור מדוע היא קיימת מלכתחילה. בברזילי הבינו שאין סיבה שערב לא יתחיל ב-23:00 עם קצת גיטרות, ויימשך עמוק אל תוך הבוקר שלמחרת עם טכנו. השבוע יהיו אלו מלכת הפלקט ושי נובלמן, שינצלו את האווירה הסליזית, ויכסחו. אחריהם, יעלו דיפה, זיו מטושקה, אנה ורעי אלבז ויפזרו קצת אלקטרוניקה רפטטיבית למיקסום רמת הסרוטנין במוח.
*ברזילי, מ-23:00

ש' - השקה ומחווה לעמוס גיתאי

לא רבים יודעים, אבל האמת היא, שדפש מוד כתבו את השיר "I Just Cant Get Enough" על התחושה הישראלית כלפי עמוס גיתאי. ועכשיו עוד סיפוק קטן מגיע לבני עמנו בדמותו של ספר הסוקר את יצירתו של הבמאי, מאת מבקר התרבות הצרפתי ז'אן-מישל פרודון. באוזן השלישית ישיקו את הספר (הוצאת רסלינג), האייקון עצמו יישא דברים, הספר יימכר בהנחה משמעותית ולקינוח יהיה בופה – שלושה סרטים של גיתאי יוקרנו באולמות שונים.

* האוזן השלישית, תל אביב, 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully