וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האוצר עדיין לאומי

סוכנויות הידיעות

31.12.2007 / 12:00

"אוצר לאומי: ספר הסודות" נלחם בשיניים על המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית בסוף השבוע האחרון

סוף שבוע בלי הפתעות ובלי שום כניסה חדשה עבר על החמישייה הפותחת של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע האחרון. ממש כמו בשבוע שעבר, ניקולס קייג' עדיין במקום הראשון עם "אוצר לאומי: ספר הסודות". מגלה האוצרות הכניס לכיס ההפקה עוד 35.6 מיליון דולר בשישי-שבת-ראשון, ובסך הכל 124 מיליון דולר בשבועיים שעברו מאז יצא לאקרנים.

במקום השני, עם עלייה של מקום אחד, נמצא "אלווין והצ'יפמנקס" – כמו הבקסטריט בויז, אבל בגרסת הסנאים. הסרט, המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה מהעשור המקולל בהיסטוריה, הכניס 30 מיליון דולר בסוף השבוע, עלייה של 6.5% מסוף השבוע הקודם.

אל המקום השלישי ירד "אני האגדה", סרט החודש של וואלה! תרבות. וויל סמית', האיש האחרון בניו יורק, נלחם בזומבים ועל הדרך הצליח להרוויח עוד 27.5 מיליון דולר, ובסך הכל, 194.6 מיליון דולר מאז שיצא הסרט.

"מלחמתו של צ'רלי וילסון" נשאר גם השבוע במקום הרביעי. בסרט, המבוסס על רב מכר באותו השם, מככב טום הנקס בתור חבר קונגרס טמבל, שמעביר את זמנו בעסקאות נשק באפגניסטן ובהייה במחשופים של ג'וליה רוברטס. רוברטס, עם פריזורה בלונדינית, הכניסה 11.76 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, עלייה של 21.9% מהשבוע שעבר.

ובמקום החמישי – "ג'ונו", בקפיצה מרשימה היישר מהמקום העשירי. מדובר בדרמה קומית על התבגרות והריון לא רצוי, אבל מה שאפילו יותר משמח, זה מייקל סרה (אוון מ"סופרבאד", הסרט האהוב על וואלה! תרבות) בתפקיד ראשי. "ג'ונו" הכניס 10.3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון בארצות הברית, עליה של 200.7% (!) מסוף השבוע הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully