וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדש של קוב

שני פישר

3.1.2008 / 10:58

האזינו לסינגל הראשון מהאלבום החדש והשני במספר של קוב, חמש שנים אחרי יציאת אלבומו הראשון

מערכת וואלה!

חמש שנים לאחר יציאת אלבומו "הזמן מזיע" (הד ארצי, 2003), משחרר הזמר והיוצר קוב את הסינגל ראשון, "סימנים של אהבה", מתוך האלבום החדש "סיום מפואר בלחיצת כפתור". אלבומו הראשון של קוב, או עו"ד יעקב לשצ'ינסקי אם תרצו, זכה לביקורות נלהבות מצד התקשורת וזכור לרבים בזכות קליפ האנימציה המגניב במיוחד ללהיט "מגניב".

"בעבודה על הדיסק החדש הייתה לי מטרה - לא לעשות דברים בחופזה", מספר קוב על חמש השנים בהן שקד על אלבומו השני, "בחרתי לא למהר ולהשתחרר משיקוליי לוח זמנים כדי להגיע לתוצר איכותי עד הסוף."

בסינגל החדש "סימנים של אהבה", שומר קוב על רוח הרוקנרול, אך לצד הגיטרות החשמליות משלב גם כינורות, קרנות יער, קולות מקהלה וצלילים אלקטרוניים. "זה שיר מושקע ואופטימי ביחס לאלבום כולו. הוא מתאר רגע של גילוי והתעלות".

האלבום "סיום מפואר בלחיצת כפתור" עתיד לצאת במרץ 2008, ויכלול גם קאבר לשיר "שינויי מזג האוויר" של שלמה ארצי. הסינגל הבא, "עולם מכור" עתיד להשתחרר בחודש הקרוב יחד עם קליפ אנימציה מושקע במיוחד.

"אני מרגיש שהאלבום החדש משודרג ביחס לקודם", אומר קוב, "עם הניסיון שרכשתי הבנתי שאני לא צריך לקלוע לטעם של מישהו, מה שהפך את האלבום לממוקד יותר ובעל תכלית ומסר."

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully