וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגלצ מגינים על ריטה בנאט"ו

תחנת הרדיו הוציאה מכתב, לפיו ידיעות אחרונות הביאו ציטוטים שיקריים בכתבתם על ריטה, לאחר שלטענתם, "7 לילות" סירבו לפרסם את אותו המכתב

מלחמת ריטה - "7 לילות" תופסת תאוצה ומשכיחה מאתנו סנסציות קודמות שנקשרו לאחרונה בשמה של הדיווה (ריטה- רמי? ריטה-הליקון? מי בכלל זוכר?). אחרי שמשה לוי טען מייד עם פרסום הכתבה ב"ידיעות אחרונות" שהציטוטים שלו סולפו והוצאו מהקשרם, נוסף למערכה עוד סניגור מצידה של ריטה - תחנת הרדיו גלגלצ. לפי אנשי גלגלצ, לאחר שפנו ל"7 לילות" על מנת לפרסם את תגובתם לכתבה ונענו בשלילה, החליטו אנשי התחנה לנסח מכתב שנשלח בתפוצה מלאה ליחצ"נים, שדרים, עורכים ותחנות רדיו, בו הביעו את מורת רוחם משימוש בשם התחנה ובנתונים כוזבים כדי לחזק את האמירה של הכתבה.

להלן קטעים מהמכתב שהפיצו גלגלצ : "במסגרת הכתבה "צומת ריטה" הובאו חלקי ציטוטים אשר יוחסו לגלגלצ, אשר מהם ניתן היה להבין בטעות את ההפך הגמור מכוונת אומרם. חשוב לציין כי הדברים שהובאו בכתבה אינם משקפים את היחס של התחנה כלפי ריטה, לה אנו רוכשים כבוד והערכה רבים".

גלגל"צ גם מוסיפה דוגמאות שסותרות את התיזה הכללית של הכתבה, לפיה ריטה איבדה את האפיל שלה לקהל צעיר יותר. הם מסבירים ששלושה שירים מאלבומה החדש נכנסו לרשימת הפלייליסט בגלגלצ ("אני גרה מול המים", "אחרי שאהב" ו "מחכה"). ואילו השיר "הפעם" – נבחר להיות "שיר השבוע" בתכניות "הבחירות" ו"סינגלס", בעוד שבכתבה נטען כי "גלגלצ בחרו להתעלם ממנו לגמרי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully