וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ וובקם חדש להורוביץ

שני פישר

5.1.2008 / 0:32

אריאל הורוביץ פנה לאסף בילט, כדי שיביים לו קליפ לסינגל חדש. בילט ניצל את ההזדמנות ויצר קליפ שמצולם כולו דרך מצלמת הוובקם. ושום מילה על "מסכים"

הזמר אריאל הורוביץ הפקיד בידי אסף בילט, במאי קליפים בן 33 שמתגורר כיום בטורונטו, את השיר "שיר לא מסובך" במטרה שיעשה לו קליפ. אלא מה, בילט, שזכה בשנה שעברה בפרס במאי הקליפים של השנה בטקס פרסי העמ"י, ניצל את היכרותו המעמיקה עם מצלמת הוובקם והחליט לביים פרוייקט טורונטו-תל אביב, כאשר כל ההתקשרות – אינטרנטית, וכל השוטים- צולמו במצלמת וובקם.

"מאז שאני חי בטורונטו, אני מדבר מדי יום דרך הסקייפ. בתור חובב לואו-פיי מושבע, שמתי לב לאופי המחורבש של התמונה של מצלמת ווב: תנועה לא חלקה, צבעים עקומים, פיקסולים במקומות מוזרים. האופי ה"רקוב" של התמונה הזכיר לי את מצלמות השמונה מ"מ מהילדות והרגשתי שאני חייב להכניס את הלוק לאחד הפרוייקטים שלי. מה שמצחיק זה שיכול להיות שאם מישהו אחר היה ניגש להפקה כזו, הוא היה נרתע מהאופי המחורבש של מצלמת ווב, והיה עומל שעות על לייצר את ה"לוק" בתוכנות פוסט ואפקטים. אבל כמו שאני תמיד אומר - כל דפקט, אפקט !".

אחרי שקיבל אישור מהורוביץ, בילט כתב תסריט שמתכתב עם מילות השיר: "הדמות שעליה אריאל מדבר בשיר היא של מישהו שהורס לעצמו את החיים. אני בחרתי לסובב את הסיפור לטובת בחורה, שהורסת לכמה גברים את החיים. אחרי שכתבתי את התסריט, ליהקתי את הדמויות לקליפ, חלקם שחקנים שעבדתי איתם בעבר וחלקם חברים קרובים, אפילו קרובים במיוחד".

בתום הליך ליהוק השחקנים, שלח בילט לכל אחד רשימת שוטים ופעולות שצריך לבצע, והקליט אותם דרך מצלמת הסקייפ שלו, כך שהעלות העיקרית של הפרוייקט עמדה על $14.99, עבור תוסף מקליט לסקייפ. אחרי שסיים את גרסת האופליין הראשונה, שלח אותה במייל להורוביץ, וכך התקדם הפרוייקט עד התוצר הסופי.
בילט, שכבר הפיק קליפים באופן "סטנדרטי" יותר עבור אמנים כמו איזבו, הדג נחש, רם אוריון, אלקטרה וכמובן הורוביץ, אומר שמצד אחד ההפקה אמנם הייתה יותר נינוחה ונוחה, כיוון שלא היה צריך לקום מהכסא, אך מצד שני, תקלות טכניות שצצו במהלכה ועבודה עם שחקנים שאתה לא עומד מולם, הוסיפו אתגר לפרוייקט.

לבד מהקליפ, מוטב שתציצו גם בגרסת המייקינג אוף המושקעת של הבמאי ביוטויוב, ובאתר הרשמי של בילט, שחושף את כישוריו הנוספים (מעצב עטיפות דיסקים, מעצב אתרי אינטרנט, איש ארט, ממתג חברות עוד).





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully