וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וחביצת החמאה

עומר בכר

6.1.2008 / 11:05

הוא נחשב לנשק הסודי ביותר של ענף הלול, עד שהגיעו לידי שירות הביטחון מסמכים מרשיעים. עומר בכר מבקר קדימונים

תכנית מרשאל

מהו אותו It factor שעושה סרט חביב לטוב? זו שאלה שנשאלה רבות ותשובות אין. מאותה סיבה שאיתן הוק לעולם לא יהיה ג'וני דפ, קובי לא יהיה ג'ורדן, או שאהוד ברק לעולם לא יהיה רבין.
זה בדיוק מה שעבר לי בראש לאורך הצפייה בטריילר ל-"Forgetting Sarah Marshall".

ג'ייסון סיגל, המוכר לכם כמרשל מהסדרה החביבה "איך פגשתי את אמא", כתב קומדיה רומנטית על בחור שנזרק על ידי חברתו לטובת רוק סטאר בריטי שהוא מן שילוב של נואל גלאגר, קארל באראט ומלפפון ים. צוות השחקנים שלוהק מרשים מאוד ומשתייך לחבורת ג'אד אפטאו (שגם הפיק את הסרט וביים את סיגל ב"הדייט שתקע אותי") וביניהם פול ראד, ג'ונה היל, ביל הדר מ-SNL, קריסטן בל ומילה קוניס (שמזכירות לי חלום שחלמתי). כל הרכיבים הללו היו אמורים ביחד ליצור סרט שובה לב שיפתיע בקופות, אולם הטריילר עצמו מציג הומור כל כך סטנדרטי, צפוי ומרגש כמו שניצל שחומם במיקרוגל. מצד שני כשמגיעים בלי ציפיות, קשה להתאכזב.

ציון טריילר: לעוס, שחוק, בלוי.
קהל יעד: אנשים שמוכנים להסתפק במועט.

אי שקט

בגזרת האינדי השבוע, מגיע טריילר מקסים לסרט "Quiet City". הטריילר נראה כמו מיצג של סטודנט מבצלאל ומצליח בכמעט 2 דקות להעביר הרבה רגש במעט מילים. הסיפור הוא אותו סיפור פשוט - ג'יימי מגיעה לניו-יורק, נאבדת ברכבת התחתית ופוגשת בזר חביב שאיתו היא מעבירה 24 שעות מופלאות. אהבתי את הסרט בפעם הראשונה כשקראו לו "לפני השקיעה" ולכן אין סיבה שהפעם הזו תהיה שונה. בלי משפטים מתוחכמים, בלי ניסיונות מכירה מגוחכים, ובעיקר בעזרת הצלחה גמורה בהעברת הבדידות הופך הטריילר הזה לראוי ללימוד באקדמיה. כיוון שבכל זאת מדובר בטריילר, גם פה מוצגים הפרסים שבהם הוא זכה ושתי ביקורות מהללות, שלטעמי מיותרות. איך אמר ג'יימס מרפי? אני אוהב אותך ניו יורק, אבל את מדכאת לאללה. כבונוס, באתר של הסרט תוכלו להוריד את המוזיקה המקורית שהולחנה לפסקול בחינם.

ציון טריילר: איזה יופי.
קהל יעד: סטודנטים לאומנות ולקולנוע ואנשים עם לב.

אמ.סי קורלינה

בביקורו בארץ, שעשע נייל גיימן את הנוכחים בהרצאה וסיפר שסכום נכבד מהונו הוא עשה בעזרת מכירת הזכויות לספריו לאולפנים שבסופו של דבר ויתרו על הפקת הסרט.
"אבק כוכבים" מהשנה שעברה הוכיח שהאולפנים עושים טעות שהם לא מתעקשים להוציא יותר סרטים המבוססים על כתביו. לשמחתי, השבוע יצא טיזר חדש לסרט "Coraline", המבוסס על הנובלה נושאת הפרסים של גיימן. הטיזר, כשמו כן הוא, לא מגלה הרבה מהעלילה, אך ניתן להתרשם מהאנימציה שמזכירה באופייה את "הסיוט שלפני חג המולד" ומעידה על כך שלמרות שמדובר בסרט לילדים, הוא יהיה סרט לילדים בוגרים שיגדלו להיות בני נוער גותיים.
אני מחכה בקוצר רוח לטריילר המלא.

ציון טריילר: מבטיח מאוד.
קהל יעד: חובבי גיימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully