וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ג'ונו בנסיקה

שני פישר

7.1.2008 / 13:08

האוצר נשאר יציב, ג'ונו מטפס והצ'יפמנס נרגעים. קבלו את 5 שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארצות הברית

ניקולאס קייג' ממשיך לככב בראש רשימת שוברי הקופות עם "אוצר הלאומי: ספר הסודות" – סרט עם עלילה מסועפת/מופרכת שקשורה לסבא שלו ולרצח אברהם לינקולן. את סוף השבוע הנוכחי סיכם האוצר באוצר של 20.2 מיליון דולר, כשבמהלך שלוש השבועות בהם מציג, הרוויח הסרט 171 מיליון דולר בסהך הכל.

"אני האגדה", המגולל את עלילותיו של האיש היחיד שנשאר בניו יורק (וויל סמית') ונאבק בזומבים, מטפס בחזרה למעלה אל המקום השני, ומסכם את סוף השבוע הרביעי מאז יציאתו ב-16.3 מיליון דולר מתוך 228 מיליון דולר שצבר עד היום.

סרט שנמצא בנסיקה מתמדת הוא "ג'ונו" - קומדיה חמדמדה מאת הבמאי של "Thank You for Smoking", שמגוללת את סיפורה של צעירה שנכנסה להריון לא מתוכנן. הסרט, שזוכה לביקורות מעולות בנוסף למועמדויות לגלובוס הזהב, טיפס מהמקום העשירי (לפני שבועיים) ומקום חמישי (לפני שבוע) אל המקום השלישי בשבוע הנוכחי, ומסכם את סוף השבוע עם הכנסות שנושפות בעורפו של "אני האגדה" - 16.25 מיליון דולר מתוך 52 מיליון שהרוויח עד כה.

"אלווין והצ'יפמנס", הסרט המבוסס על סדרת האנימציה מהאייטיז, יורד השבוע מהמקום השני אל המקום הרביעי, עם הכנסות של 16 מיליון דולר בסוף שבוע, סכום זעום לעומת 176 מיליון דולר שאגר בארבעת השבועות בהם מציג.

"One Missed Call", סרט חדש המבוסס על סרט האימה היפני "שיחה שלא נענתה" (2003), מגולל את סיפורם של אנשים המקבלים הודעות מעצמם בעתיד, בהם מתחוור להם מועדי ונסיבות מותם. הסרט, שעלה השבוע לאקרנים, גרף בסוף השבוע 13.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully