וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבילויים מתפרקים

שני פישר

9.1.2008 / 12:00

אחרי 11 שנות פעילות משותפת ואלבום מאוד מדובר שיצא בשנה שעברה, החליטו חברי להקת הבילויים לפרק את החבילה. הבילויים: "אנחנו יוצאים לחופשה ללא תשלום"

בידיעה על סיבוב ההופעות האחרון של הבילויים לאלבום "שכול וכישלון" נכתב כי "יקח עוד המון זמן עד שיראו אותם על הבמות". כעת מתברר שלאחר סיבוב זה נזכה לראות את חברי הלהקה על אותה הבמה רק בהופעת האיחוד, אם בכלל.

להקת הבילויים הוקמה בשנת 1997 על ידי שני חברים מתקופת התיכון, ימי ויסלר ונועם ענבר. בשנת 2003 הוציאו הבילויים את אלבום הבכורה שלהם "הבילויים", שכתבו ויסלר וענבר והפיק ברי סחרוף. אלבומם השני והאחרון, הנושא את הכותר הדרמטי "שכול וכישלון", שזכה לשבחי הביקורת, הוקלט בניו יורק בהפקתו המוזיקלית של תמיר מוסקט מה"בלקן ביט בוקס".

ממשרד יחסי הציבור של הבילויים אישרו את הדברים ומסרו כי "חברי הבילויים החליטו להתפרק כדי לעסוק, כל אחד, בדברים אחרים. הם מעדיפים לעשות משהו עד הסוף או לא לעשות בכלל".

ימי ויסלר מסר: "אני לא אוהב להגדיר את ההחלטה, שמקורה בעייפות, כפירוק. אנחנו יוצאים לחופשה ללא תשלום"

ונועם ענבר מוסיף: "זאת לא החלטה כל כך גורלית. יכול להיות שנחזור תוך חודשיים, אבל כרגע ישנה תחושה שצריך להיות זהירים ולבדוק אם אנחנו לא חוזרים על עצמנו. אנחנו כל הזמן מתפרקים וחוזרים ועכשיו התעורר הצורך לקחת הפסקה."

סיבוב ההופעות האחרון של ה"בילויים" יתקיים במועדים הבאים:
יום ה', ה-10 לינואר, 22:00, בבארבי ת"א,
יום ה', ה-17 לינואר, 20:30, ב"ביט", בחיפה
יום ה', ה-24 לינואר, 22:30, ב"דארלינג", קיבוץ כפר עזה

* עדכון אחרון (9/1, שעה 13:20)

  • עוד באותו נושא:
  • הבילויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully