וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים מערכתיים ב"הד ארצי"

שני פישר

9.1.2008 / 14:21

מיכל וייסברג, מנהלת המחלקה הישראלית ב"הד ארצי", הודיעה למנכ"ל החברה על התפטרותה. בעקבות כך הוחלט להרחיב את המחלקה

כבר חמש שנים מכהנת וייסברג בתפקיד הנחשק של מנהלת המחלקה הישראלית ב"הד ארצי" ואחראית על אמנים מובילים כמו שלמה ארצי, אביתר בנאי, ג'קו אייזנברג, מאיה בוסקילה וקרן פלס. לאחר 14 שנות עבודה רצופות ב"הד ארצי", היא החליטה שברצונה לפנות זמן לעצמה ולבחון חלופות לפעילות עצמאית. מ"הד ארצי" נמסר כי מיכל תמשיך ללוות את החברה בחודשים הקרובים ותסיים את הפקת האלבומים אותם החלה.

גיל אדמוני, מנכ"ל הד ארצי, מסר: "לאחר 14 שנות עבודה, "הד ארצי" מקבלת בצער אך בהבנה את ההחלטה ומאחלת למיכל הצלחה רבה בדרכה החדשה. החברה מודה למיכל על תרומתה רבת השנים ומוקירה לה תודה והערכה על תרומתה להצלחתה". אדמוני מסר גם שהחברה בוחנת, בימים אלה, מספר אפשרויות לבניית פעילות משותפת עם מיכל כאשת מקצוע עצמאית.

בעקבות החלטתה של וייסברג, הוחלט להרחיב את מבנה המחלקה הישראלית תחת שני ראשי פעילות. בראש הפעילות הראשון, "אמנים והרפרטואר", יעמוד ירון כהן, אקס רשת ג' ויד ימינה של וייסברג. בראש הפעילות השני, "מיתוג ומיצוב האמנים", תעמוד שחר ורד, שכבר 8 שנים עובדת בהד ארצי, ולקחה חלק בהפקה ובמיצוב של פרוייקטים מוזיקלים רבים. ירון ושחר צפויים להיכנס לתפקידיהם החדשים כבר במהלך החודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully