וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטים ופיזוזים בפסטיבל הקולנוע הבריטי

שני פישר

10.1.2008 / 11:19

פסטיבל הקולנוע הבריטי, שיחל ב-15 לינואר, לא רק פותח בבכורה של הסרט הטוב של השנה - "כפרה", אלא גם מציע הזדמנות לפזז לצלילי הסווינג

ב-15 לינואר יפתח, בפעם השמינית בישראל, פסטיבל הקולנוע הבריטי. האירוע, שיתקיים במהלך 12 ימים בשלושה מוקדים שונים בארץ (ת"א, ירושלים וחיפה) הוא פסטיבל הקולנוע הזר הגדול ביותר שנערך בישראל.

כ-30 סרטים המופקים בבריטניה יוקרנו על מסכי הסינמטק. "כפרה" המהולל של ג'ו רייט ("אהבה ודעה קדומה") יפתח את הפסטיבל בבכורה ארצית. הקרנת בכורה נוספת, של הסרט " Hallam Foe", שהיה מועמד לפרס "דה הזהב" בקטגוריית הסרט הטוב, תתקיים במהלך הפסטיבל. הבמאית שרה גברון תנעל את אירועי הפסטיבל כשתשתתף בהקרנת סרטה "Brick Lane" ואף תשיב על שאלות הצופים.

וכמובן שאי אפשר לקיים כל סוג של אירוע מבלי לדחוף את חגיגות ה-60 למדינה, אז הנה, גם בפסטיבל הבריטי חוגגים את שנת ה-60 להקמת המדינה ולסיום המנדט הבריטי עם תוכנית ייחודית של סרטי ארכיון מתקופת המנדט ועם רטרוספקטיבה לקומדיות בריטיות משנות ה- 40.

פסטיבל הקולנוע הבריטי יתקיים בסינמטק תל אביב, ירושלים וחיפה בין התאריכים 15-26 לינואר 2008

מסיבת שנות הארבעים

ואם בשנות ה-40 עסקינן, קבלו את אחד האירועים העולצים ביותר שמזמן לנו חודש ינואר הסגרירי - "40th dance party". הקוקטייל החגיגי, שמתקיים בחסות המועצה הבריטית, מאיים להפוך למסיבת ריקודים סוערת כשעל עמדת הדי ג'יי יחלשו קבוצת DJ - chicken shack: גיא דוביוס (קול הקמפוס 106FM), עופר טל (התפוחים, רדיו טריפ) וליאור רחמני (פיל, קול הקמפוס 106FM).

המסיבה תתקיים ב-17 לינואר בשעה 23:30 ב"לופט של לינקולן", לינקולן 13 (פינת סעדיה גאון), ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully