וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות יום א'

13.1.2008 / 14:02

תמיד מתלוננים שוואלה! תרבות חיה בבועה, אז היא החליטה לעשות מעשה ולבלות את השבוע הזה בכל מיני מקומות איזוטריים. נגיד, ירושלים

א' – הרמת מסך באילת

מיטב הרקדנים של הרמת מסך 2007 עולים על הסעות מסוזן דלל כל הדרך עד המקום בו התיירים עדיין שזופים ועל הכרטיסים להופעות אין מע"מ. הופעות מקוריות של יוצרים צעירים ועצמאיים – ובמיוחד, רוצו לראות את "משלוש יוצאת אחת" של אודליה קופרברג, כנראה מופע המחול הטוב של השנה שעברה. * 21:00, תיאטראות אילת.

ב' – בני בשן ואסף אמדורסקי בתמונע

בזמן הפנוי שנותר לו בין הצילומים של "גריז", אסף אמדורסקי הוא אחד היוצרים הכי מרגשים שקיימים כאן, על אחת כמה וכמה אם הוא מתיישב לבד על הפסנתר ונותן ללב שלו לנגן (ומי ש"רוך וקושי" מאדים לו את העיניים מוזמן ללכת לקרדיולוג). תוסיפו למשוואה הזו את בני בשן, עוד יוצר אקסצנטרי מפוצץ באגו, כשרון וכריזמה (שהוציא לא מזמן את אלבומו השני, "שירי עם אישיים") וקיבלתם צידוק מוסרי לפסטיבל "כמעט לבד". * מ-21:30, תיאטרון תמונע, תל אביב.

ג' – פסטיבל הקולנוע הבריטי בסינמטקים

פנקו את עצמכם בביצים, בייקון תפוחי אדמה ופודינג שחור – פסטיבל הקולנוע הבריטי ה-8 נפתח היום בסינמטקים ברחבי הארץ. ממש כמו בימי המנדט, המועצה הבריטית ממשיכה להביא תרבות אל הלבנט. הכי לא לפספס במהלך החודש: ערב ג'וי דיויז'ן עם הדוקמנטרי פלוס "קונטרול" פלוס הופעה חיה של פלוס מורטם, והקרנת בכורה עולמית של סרטוני אנימציה מבית היוצר של חלוצי האמנות הדיגיטלית "onedotzero".
* 15-26 בינואר, הסינמטקים בתל אביב, חיפה וירושלים.

ד' – בוגי בלגן בצוללת הצהובה

ההרכב הישראלי שעושה את זה בצרפת עם מוזיקה ים תיכונית באווירת רוקנ'רול, ושעטנז של עברית, ערבית, צרפתית ומה לא נוחת לארבע הופעות בישראל. הבוגים, ישראלים שגרים בצרפת ב-15 השנים האחרונות, הוציאו השנה את אלבום הבכורה שלהם. תהיה חפלה גרובית, או בלקנית, או לפחות בלגן. אה, וגם אורי כנרות הבום-פמי יהיה שם. * 21:30, הצוללת הצהובה, ירושלים, וגם ג' בצאלים, ה' בלבונטין 7 ו-ו' בקיבוץ דן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ה' – הבילויים בחיפה

הלהקה שהתפרקותה הקרובה מדכאת את אזרחי ישראל ללא הבדל גיל, גזע או מין, עולים לבמה בפעם הלפני-אחרונה (בינתיים). נועם ענבר וימי ויסלר, צמד שנשפכו עליו, על חבריו להרכב ועל האלבום השני והמעולה שלהם כל כך הרבה מילים, שאין לנו הרבה מה להוסיף. אז יאללה, גם שכול, גם כשלון, וגם רק עוד פעמיים שהמיעוט הולך להכין לנו תה. * 20:30, ביט, חיפה, ויש גם בחמישי הבא, בכפר עזה.

ו' – קאסי וג'י-סטון מסיבתיים

הוויכוח על המסיבה הכי טובה של 2007 מיותר לחלוטין. כל מי ששמע את קאסי וטוביאס פרוינד בחצר של הליזארד לפני קצת יותר מחצי שנה יודע את התשובה. השבוע הרזידנטית המהפנטת של הפנורמה-בר הנחשב מגיעה לשתי תצוגות תכלית של טכנו והאוס ממוקססים ביד אמנית – בצעצוע בירושלים בחמישי, ובליזארד בתל-אביב בשישי. כדאי גם לנסות ולתפוס את מאקוסה ומגבלאסט מהלייבל G-Stone, שמערבבים אלקטרו, דאב וטכנו מעושן, בברזילי. * מחצות, ליזארד וברזילי

ש' – כפרה

המערכה הראשונה של "כפרה" היא 45 הדקות הקולנועיות הכי טובות שתראו השנה. גם אם לא קראתם את יצירת המופת של איאן מקיואן, סרטו של ג'ו רייט הוא אפוס מאלף על אהבה, אמנות, מוות והחוט שמחבר ביניהם והופך אותם לדבר הזה שנקרא "החיים". וקיירה נייטלי יפה כמו שלא היתה מעולם. *בבית הקולנוע הקרוב לאזור מגוריכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully