וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והציסטה

עומר בכר

13.1.2008 / 14:30

פניו של רופא המשפחה אמרו הכל כשהביט בגרונו של עומר בכר; "יש לך אנגינה, חביבי", לחש, ושלח אותו לראות טריילרים

למות על הממותה

מסכן רונלד אמריך. במקום ששמו יתנוסס בגאון בטריילר לסרטו החדש, " 10,000 B.C" – הוא זוכה לכיתוב האינקוגניטואי: "מהבמאי של 'היום השלישי' ו'היום שאחרי מחר'" (שאגב, זה היום השלישי).

הטריילר נראה כמו השילוב הרע ביותר של "300", "אפוקליפטו" ו"עידן הקרח". אפוס מלחמתי שמתרחש בעבר הרחוק ואמור לספר את סיפורו של צייד צעיר, שמוביל צבא שלם במטרה להציל את האישה שהוא אוהב. האסתטיקה הויזואלית מרשימה למדי - מאמריך לא היינו מצפים לפחות - אך העלילה הלא ברורה שנשקפת מהטריילר מתמצה בכיתובים של מילים מפוצצות כמו אהבה, שנאה, חיים, מוות, טוב ורע. באופן אישי, מעניין אותי האם הדיאלוגים בסרט יהיו באנגלית ואם כן, האם ילכו על השיטה המטופשת בהוליווד של מבטא בריטי כדי להמחיש את ההתרחשות בעבר?

ציון טריילר: 10,000 אבל לפני הספירה.
קהל יעד: נערים שאוהבים את הפנטזיה שלהם ברורה ומיידית.

לעזאזל

אחד הסרטים המצופים של 2008 הוא "הלבוי 2: צבא הזהב", בטח אחרי שרואים את הטריילר שלו. הבמאי המוערך גיירמו דל טורו, שביים גם את הסרט הראשון וזכה במועמדות לאוסקר בשנה שעברה על "המבוך של פאן", מעורר ציפייה לסרט לא פחות מהנה. השד האדום טוב הלב נלחם שוב בשדי גיהנום מעוצבים נפלא וכצפוי מדל טורו הפן הויזואלי נראה נפלא.

גם הרצינות התהומית בה הטריילר לוקח את עצמו הולמת מאוד את העלילה, כיוון שבניגוד לדרמות פוליטיות בהן הגיבורים אמורים להיות אנושיים ויתר רצינות הופכת אותם ללא אמינים, ב"הלבוי" מדובר באגדה ובעולם האגדות מושגי הטוב והרע אמורים להיות הרבה יותר פשוטים, זו גם הסיבה שהשימוש בקריין במקרה הזה נסלח ואפילו הולם.

אני לא חושב שיש ליוצרי "באטמן" סיבה כלשהי לחשוש, אבל חובבי הקומיקס יודעים שלמרות הציפיות לא בטוח כלל שהאביר האפל יהיה סרט הקומיקס הטוב של השנה.

ציון טריילר: מרהיב עין ומעורר ציפייה רבה.
קהל יעד: חובבי סרטי קומיקס

כל שתבקש

אם עסקנו בפן הויזואלי של סרטים, מומלץ מאוד לבדוק את הטריילר הבא לסרט חדש בעל השם הלא מלהיב בעליל – "Wanted". הבמאי הרוסי טימור בקממבטוב מוכשר לפחות כמו שהשם שלו בלתי אפשרי להגייה. כמי שאחראי על הסרטים המצליחים ביותר שיצאו מרוסיה – סדרת "The Night Watch", הוא מביא למסך את האדפטציה שלו לנובלה הגראפית של מארק מילר המספרת את סיפורם של חבורת מתנקשים. מורגן פרימן ואנג'לינה ג'ולי עשו בשכל כשהסכימו להשתתף בסרט וזכו לעבוד עם אחד הבמאים הגדולים שמתהווים לנגד עינינו.

ג'יימס מקאבוי משחק בתפקיד הגיבור ווסלי, שמגויס לכוח המיוחד והסודי של המתנקשים ולומד את סודותיהם המסע חושף בפניו ובפנינו הצופים עולם צללים של מלחמת טוב ברע. חבל להרחיב במילים על הטריילר. תמונה שווה אלף מילים ואם תכפילו 25 פריימים בשנייה כפול 2:24 דקות תבינו שאפשר לכתוב פה רומן שלם על הטריילר לכן רק אוסיף שהעלילה מועברת בצורה מובנת למדי ואם זה מה שקורה בפחות משתיים וחצי דקות, אני חייב לראות מה מצפה לנו בסרט המלא.

ציון טריילר: וואו
קהל יעד: אנשים בעלי יכולת לראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully