וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האמריקאים מתים על החיים

שני פישר

14.1.2008 / 11:56

חברויות גבריות עזות וסטרייטיות הן הנוסחה החמה לקבלת שובר קופות מובטח. ג'ק ניקולסון עושה את זה עם מורגן פרימן ואייס קיוב עם טרייסי מורגן

שלושה שבועות חלפו מאז יצאה לבתי הקולנוע הקומדיה "מתים על החיים", המגוללת את סיפורם של שני חולי סרטן, שבורחים מבית מרפא לטובת מסע לתיקון החיים לפני שהם מתים. על אף ששני הכוכבים הראשיים הם ג'ק ניקולסון ומורגן פרימן, בשבועיים הראשונים הרוויח הסרט בקושי מיליון וחצי דולר, וסיים את סוף השבוע הקודם במקום 23 של שוברי הקופות. אבל בסוף השבוע האחרון חלה תפנית מפתיעה, כשהסרט הרוויח 19.54 מיליון דולר במהלך שלושה ימים בלבד, סכום שהזניק אותו מיד לראש רשימת שוברי הקופות.

במקום השני נמצאת קומדיה חדשה בשם "First Sunday", בכיכובם של אייס קיוב וטרייסי מורגן, שגרפה, כבר בסוף השבוע הראשון לעלייתה, 19 מיליון ירוקים חדשים. גם הפעם מדובר בחברות מהזן הגברי, ההדוק אך הסטרייטי. זוג החברים, פושעים מועדים, נסחטים על סכום של 17 אלף דולר (להבדיל מ-19 מיליון, לדוגמא) ומחליטים לשדוד את הכנסיה המקומית.

בקטגוריית "מיס סאנשיין הקטנה", כלומר, הסרט דל התקציב והמצליח קופתית של השנה נמצא "ג'ונו" - קומדיה חמדמדה על השתלשלויות אירועים ובמרכזם הריון בלתי צפוי, שמצליחה לשמור על מקום שלישי ויציב בטבלה גם בשבוע השישי לעלייתה. בסוף השבוע האחרון גרף הסרט 14 מיליון דולר, מתוך 71.25 מיליון שהרוויח עד כה.

היה זה שבוע סולידי למדי לסרט "האוצר הלאומי: ספר הסודות": הוא גם צנח בטבלת שוברי הקופות ממקום ראשון בשבוע שעבר למקום רביעי השבוע, וגם הכנסותיו בסוף השבוע הנוכחי, 11.42 מיליון, זעומות אם נשווה אותם ל-187 מיליון שהרוויח הסרט עד כה, ובארבעה שבועות בלבד.

וכמו ה"אוצר", כך גם המצב עם הסרט המבוסס על הסדרה הנוראית מהאייטיז "אלווין והצ'יפמנס". אלווין אמנם הרוויח בחמישה שבועות 187 מיליון דולר, אך רק 9.1 מיליון מתוכם הם הכנסותיו מסוף השבוע האחרון, מה שמצניח אותו אל המקום החמישי בטבלה. אכן מרגשת המחשבה שאולי בשבוע הבא הוא יפנה מקומו לסרט שכוכביו הראשיים אינם סנאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully