וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוח החדש של ערוץ 24

שני פישר

15.1.2008 / 15:27

אחרי שלוהקו בערך 25% מהטאלנטים בארץ לעונה הבאה של ערוץ המוזיקה, זה הזמן לבדוק מה מבשל לנו ציקי לאבין ובאיזו רצועה ממוקם אחיו של עופר שכטר

ביום ראשון הקרוב מעלה ערוץ המוזיקה 24 את לוח התוכניות החדש שלו, הכולל שלוש רצועות מוזיקליות יומיות וטאלנטים למכביר.

אם הנך תלמיד כיתה ח', ודאי תשמח לשמוע שאלילך מהקיץ שעבר, חן אהרוני, מצא עצמו מלוהק לרצועת הצעירים "רעש", לצד הילה ערן ("הנפילים"), שרון מרקוביץ ("הדוגמניות 2"), רז שפירא ("מלכוד 24"), גל לב (להקת טררם), וכמובן, שכטר ג'ונייר – יאיר. ב"רעש" תקבלו כל יום שלושה מנחים באנרגיות מוגברות, שידסקסו מוזיקה, יחסים ומה שביניהם.

אם התבגרת בשנים מספר, וקוואמי הוא לדעתך סופר-מגניב ודניאלה וירצר - סוג של שווה, ודאי תחשיב את ה"מגזין" לגיא פינס אלטרנטיבי, חתרני ובועט. דפנה לוסטיג ורן לוי מנחים, שירה קצנלבוגן, דניאלה וירצר, נגה שחר, קוואמי ומיתר קוטלר יגישו את חדשות המוזיקה מהארץ ומהעולם, ראיונות, הופעות וביקורות. בימי ד' יתקיים באולפן פאנל עם אורחים שונים שינהלו דיונים בנושאים מוזיקליים. בין חברי הפאנל: מיכל אמדורסקי, דן תורן ולירון תאני.

ואם הרצינות ממך והלאה, ולבך קורא צחוק, סאטירה ואסי עזר, "מלכוד 24" ממשיכה בניצוחם של עזר, ציקי לאבין, עידן גיל ונועה וולמן. התוכנית משלבת מערכונים, כוכבים אורחים וכתבות חוץ ברוח הצינית –גרוטסקית המזוהה עם הרצועה. ציקי לאבין חושף כמה מההפתעות שצפויות בעונה הבאה של "מלכוד 24": "הולך להיות לי לייבל תקליטים בשם 'ציקי רקורד', בו אני הולך לשקם אמנים כמו שצריך, לדוגמא: זהבה בן. בגלל שרז שפירא עזבה את 'מלכוד' אני יוצא בפינת ריאליטי שהולכת לחפש את נערת המלכוד הבאה. כרגע הוחלט שעידן גיל לא יעשה העונה את גילרמן, והולך לעשות המון דמויות אחרות. מיכל גבריאלוב הצטרפה לקאסט שלנו וגם שאולי מלמד, ילד חמוד בן 15, מצטרף אלינו העונה. אנחנו העונה נדאג להתמקד יותר במוזיקה אך לא נזנח את ההתעסקות בביצה ובעולם הבידור".

תוכנית דוקומנטרית בשם "האלבומים הגדולים" תתחקה, אחת לשבוע, אחר העבודה על אלבומים שהפכו לאבן דרך במוזיקה הישראלית. בשבוע הראשון פורטיס וסחרוף ידברו על "סיפורים מהקופסא", אחר כך תבוא מאהבה גם יהודית רביץ, שלמה ארצי יזכר ב"דרכים", ובהמשך העונה ישתתפו גם תיסלם, בועז שרעבי, שרית חדד ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully