וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזיקו אצבעות לבופור!

שני פישר

16.1.2008 / 0:33

סרטו של יוסף סידר נכנס לרשימת המועמדים האחרונים בקטגוריית "הסרט הזר" של האוסקר. הסיכוי לזכיה - אחד לתשע

האדמיה האמריקאית לקולנוע הודיעה מי הם תשעת הסרטים שהגיעו לשלב שלפני הסינון האחרון בקטגוריית הסרט הזר בטקס האוסקר, ו"בופור", למרבה השמחה, הוא אחד מהם. כזכור, אמנם הסרט "בופור" זיכה את יוסף סידר בפרס הבמאי היוקרתי בפסטיבל ברלין 2007, אך בטקס פרסי אופיר האחרון דווקא "ביקור התזמורת" קטף את פרס הסרט הטוב. כמיטב המסורת, נשלח "ביקור התזמורת" לייצג אותנו בקטגוריית "הסרט הזר" בטקס האוסקר, אלא מה, מועמדותו של הסרט נפסלה על ידי אנשי האקדמיה עקב שימוש יתר בשפה האנגלית.

במהירות שיא נשלח הסרט "בופור" (שאמנם הגיע למקום השני, אך יש המתעקשים על כך שהוא הסרט הישראלי טוב של השנה) לארה"ב, ובכך ניתנה לו ההזדמנות להתמודד עם עוד 62 סרטים מרחבי העולם על הפרס היוקרתי "הסרט הזר הטוב של השנה".

באתר האוסקר עודכן כי תשעה סרטים הגיעו לשלב שלפני הסינון האחרון, בו יוכרזו חמישה הסרטים שיתמודדו על התואר, ו"בופור" הוא בהחלט אחד מהם. הוא יתמודד, בין היתר, מול ניקיטה מיכלקוב (שכבר זכה עם הסרט "שמש בוגדנית") והבמאי הפולני המוערך אנדז'יי ויידה ("קורצ'ק"). עכשיו נותר רק להחזיק אצבעות שהסרט יעבור את הסינון האחרון, על מנת שנוכל לחזות באוהד קנולר צועד עם כאפייה, לצד סקרלט ג'והנסן, על השטיח האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully