וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטת הלוהטת

אלון עוזיאל

20.1.2008 / 11:35

אין אלבומים מעניינים לכתוב עליהם? אל דאגה - אלון עוזיאל מסדר אתכם עם מיקסטייפ שווה ומפזר לינקים להורדות

כבכל תחילת שנה, הריליסים הטובים באמת עוד מתחבאים להם, ועד שהם יגיעו לאייפודים הקרובים לביתכם, החלטנו שבמקום לקטר, עדיף לספק מיקסטייפ – סינגלים טובים תמיד יש בנמצא; חלקם יתומים, אחרים מאלבומים שבדרך ובודדים מהעבר הלא מאוד רחוק.

Casiotone for the Painfully Alone - New Year's Kiss '08

לכבוד השנה החדשה, אוון אשוורת' הוציא את אחד מהקטעים הכי קורעי לב שלו בעיבוד מחודש. אל תצפו להפתעות – הבחורה עדיין מצפה לנשיקה לוהטת בטעם שמפניה ומקבלת משהו הרבה פחות זוהר, ויודעים מה, אפילו הביט לא כל כך שונה. אבל אני נפלתי בפח של אשוורת' ועכשיו אני משוכנע שב-2008 הוא יוציא עוד אלבום. רק שלא ישבור גם לי את הלב.

Evangelicals - Stoned Again

תתעלמו מהכותרת המגה-סטלנית. בעצם, תשכחו מכל מה שידעתם על פסיכדליה ופשוט תקשיבו לכמה שהמוזיקה שה-Evangelicals עושים יפה. הקול הגבוה, הנמתח וחסר הגבולות של הסולן, השכבות של הסאונד והפזמון הקליט הם רק חלק ממה שעושים את השיר הזה לענק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

The Raveonettes - Dead Sound

השוגייז לא מת. הפעם אלו הרייבונטס שנושאים את הדגל שלו, וזה מספיק, לפחות עד הופעת הקאמבק של מיי בלודי ואלנטיין ביוני.

The Hold Steady - Killer Parties Remix

האלבום שאני הכי מחכה לו השנה הוא הרביעי של ההולד סטדי. סיימון פין, הסולן, הוא כנראה כותב הטקסטים הגדול ביותר של שנות ה-2000, וכן, אני אומר את זה מבלי למצמץ. בכל אופן, עד שהוא יגיע, קבלו את הרימיקס הזה לשיר שבמקור מופיע על אלבום הבכורה של הלהקה. הרמיקס המצוין מסתובב ברשת כבר לא מעט זמן ומשום מה האינטרנט ממש לא רצה לספר לי מי אחראי עליו. גם כן טכנולוגיה.

A Smile and A Ribbon - The Boy I Wish I Never Met

האלבום של להקת האינדי-פופ השוודית הזו יושב אצלי כבר מספר חודשים, ולמרות שהוא באמת כיפי, שמח וחמוד, מעולם לא כתבתי עליו. פשוט לא יצא. אז הנה, יש כאן הזדמנות מעולה להציג עוד הרכב שפועל במדינה שלא יודעת מרירות מה היא, ואל תאמינו לסקרים מפוברקים שאומרים לכם שיש שם אחוז מתאבדים גבוה. עושים אותם אנשים ששונאים בלונדינים.

The Moldy Peaches - Anyone Else But You

הסרט ג'ונו הצמיד סופית את התיאור "המיתולוגית" למולדי פיצ'ס. בצדק. השיר הזה, שיצא על האלבום הרשמי היחיד של הלהקה המדהימה הזו מוכיח שלא משנה כמה הברקות היו לקימייה דוסון בקריירת הסולו שלה, או כמה רגעים חביבים היו לאדם גרין בשני האלבומים הראשונים שלו, המולדי פיצ'ס כצמד היו באמת משהו אחר. נראה אתכם מוצאים שיר מקסים יותר מהדואט הזה.

Xiu Xiu Feat. Michael Gira - Under Pressure

שיו שיו היא אחת הלהקות היחידות בעולם שמסוגלת לעשות קאבר ל-“Under Pressure” ולצאת מזה בשלום. האמת, כמה שמדובר בגרסה מוצלחת ולמרות שמייקל גירה משתתף בה, זה לא אחד מהשירים החזקים באלבום המדהים והחדש שלהם, “Women As Lovers”, שעתיד לצאת בסוף החודש וכבר ניתן להאזנה מלאה במייספייס שלהם. אבל אני נותן לכם אותו בשביל חימום – הרי אם הם לא נכשלים פה, הם כנראה כבר לא ייכשלו בכלום. את זה שהם להקה ענקית כבר אמרתי מתישהו?

The French - The Wu-Tang Clan

בשבוע שעבר, כשכתבתי כאן על דרן היימן, הזכרתי ונזכרתי בשיר המקסים הזה, ומאז הוא לא יוצא לי מהראש. אין כמו שיר אינדי עדין שמזכיר את RZA, גוסטפייס קילה, ODB והחברים מהקלאן – בעיקר אם אתם מכירים מישהי כזו: היא לבנבנה ועם בוטי פצפון, אבל היא מוצאת נחמה רק כשהיא שומעת את האחים עם הזין הענק מאמריקה. נו, אלו שאוהבים לרוץ לנשיאות.

Bitchee Bitchee Ya Ya Ya - Fuck Friend //CSS Remix

את CSS אני מניח שאתם מכירים, אם לא, הפסדתם יותר מדי כיף בחיים שלכם ובכדי להשלים את הפער עזבו אתכם ממוזיקה עכשיו – יהיה לכם יותר קל להשיג מלא סמים ולהתחיל להדביק את הקצב. אם אתם אכן מזהים את CSS, תקראו את שם הלהקה שהם עשו לה רימיקס ואז את שם השיר. אני לא חושב שיש טעם להסברים – יש דברים שמדברים בעד עצמם.

Los Campesinos! - 2007, The Year Punk Broke My Heart

Los Campesinos! קיימים כל כך קצת זמן ובכל זאת, הספקתי לכתוב עליהם כל כך הרבה. מסתבר שהשנה שעברה עליהם באמת היתה קצת עמוסה עבורם; רגשית, בעיקר. הם הפכו לגיבורי אינדי בין לילה ועוד לא ממש יצא להם אלבום. כלומר, לא לחנויות. ברשת כבר מסתובב איזה משהו, שהוא כנראה מה שייצא ממש בקרוב, וזה השיר שסוגר אותו. בי זה נגע. אבל אתם יודעים, אני רכיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully